Horlogeforum.nl werkt niet

Ik had dit probleem de vorige keer ook en nu is het weer terug: horlogeforum.nl werkt niet.

Als ik er http:// voor zet werkt het wel

Ik kan het oude topic hierover niet meer vinden
Wie moest er dan ook al weer getagd worden?

1 like

https://www.horlogeforum.nl zou ik liever gebruiken.

2 likes

Ik heb er ook https://www.horlogeforum.nl staan (versleutelt en beveiligt).

1 like

Ja oke, maar normaal zou horlogeforum.nl ook moeten werken? Het woord ‘redirect bla bla’ is me bijgebleven

O.a. @lva wist wat er moest gebeuren

Ik heb ooit de app van horlogeforum.nl op mijn tablet gezet. Hoef je niks meer in te typen. Probleemloos. Zonder app ook trouwens (ik heb android)

3 likes

Maak anders een bladwijzer
Hoef je ook niet te typen

2 likes

Klopt, en die is onbereikbaar.

Dat is @Communiteq :smile: maar normaal zouden ze monitoring moeten hebben voor dat ding en zijn ze er wellicht al mee bezig.

2 likes

Flinke aanname :sweat_smile:

Zij hebben de meldingen uitgezet voor HF, omdat ze zoveel gespamd worden met tags. Hebben ze eens in een ander topic gezegd. Taggen heeft dus geen enkele zin.

Mwa, was vermeld bij een ander incident. Maar uit ervaring weet ik ook wel dat monitoring een kutjob is - en wie monitort de monitor hé.

Dat was teruggedraaid, dacht ik gelezen te hebben. Veel meer kunnen we niet doen. :smile:

1 like

(Ik weet niet of ze een onnodige mention krijgen bij een ‘Quote’. Dus maar even de omslachtige printscreenmethode.)

2 likes

Sinds kort kan ik het forum niet meer bereiken via mijn smartphone (Android) en mobiele data.

Niet via de app, niet via de browser. Andere sites werken wel en aan de snelheid van de data lijkt het me niet te liggen?

Eenmaal verbonden met wifi werkt het wel :thinking:.

Het zal dus hoogstwaarschijnlijk aan mijn apparaat of een instelling liggen? Al heb ik, bij mijn weten, niets veranderd :man_shrugging:.

Iemand een oplossing?

Ik had dit laatst ook (ook Brussel), maar het loste zich na een dag ogenschijnlijk vanzelf op. Ik zal mn wifi eens uitzetten om te kijken of ik dan problemen heb.

1 like

Hier ook probleem buiten wifi om.

Ligt aan jullie mobiele data provider dan gok ik. Welke uplink je gebruikt zou ook niks mogen uitmaken tenzij je een SIM kaart hebt uit een of ander louche midden-oosten land of Noord-Korea of dergelijke.

Hier geen problemen, noch over wifi noch over 5G. Zowel redirector als server werken ook netjes op beide poorten. :smile:

1 like

Toevallig een instelling gewijzigd?
Hier al meer dan één dag last van…

Als ik verbonden ben met Wifi, naar het HF surf en nadien de Wifi afzet om op 5G verder te gaan lijkt het wel weer te werken. Iets later dan weer niet meer.

Ik heb al ongeveer 10 jaar dezelfde provider…
Heb ook enkel problemen om het HF te laden :thinking:.

Zou dit mijn provider zijn die zegt: het is goed geweest :joy:

1 like

Als ik dat doe, werkt het half, maar images niet. Omdat ik bijna altijd in Wifi zit heb ik misschien niet opgemerkt dat het een hardnekkiger probleem is.

1 like

Laden dan inderdaad 9/10 niet.

Ik normaal ook. Dan valt het inderdaad niet op.
De laatste tijd echter meer onderweg. Dacht eerst dat het aan de ontvangst lag maar de speedstest sluit dit (grotendeels) wel uit.

Er is dus iets anders aan de hand. Maar wat?
Provider hier is Orange trouwens.

Edit:
Plaatjes laden totaal niet meer.

Edit 2:
Zet hem weer op Wifi en voila.

Orange, voor mij ook. Ik heb even geen wijsheid in dezen

1 like

staan bij een andere hoster dan de website zelf. Vandaar dat de ene kan werken en de andere niet.

Probleempje tussen Orange en de foto hoster, zou je dan denken.

Wat geeft je browser als je rechtstreeks naar een foto URL wil gaan op die Orange verbinding?

Deze link bvb

1 like