Komende zomer fietst mijn vader de Alpe d’Huzes op. Dit doet hij met enkele collega’s, om zo geld op te halen voor KWF kankerbestrijding. Ik vind dit een erg goed idee en ik wil ook erg graag mij steentje bijdragen Het leek mij leuk om dit via het forum te doen, zodat we allemaal ons steentje bij kunnen dragen en omdat we samen meer kunnen dan ik alleen. Nu leek het mij een leuk idee om horloges en dergelijk in te zamelen en deze te verkopen, waarbij de algehele opbrengst naar het goede doel gaat. Ik heb de forummoderator het voorgesteld, en hij vind het een goed idee.
Nu ben ik dus op zoek naar horloges en toebehoren. Dit mogen complete horloges zijn, maar ook zakhorloges, banden, uurwerken, dozen, en andere toebehoren.
Of het nu dat horloges is wat je toch niet meer draagt of dat bandje wat toch niet zo mooi stond en nu ligt te verstoven. Of desnoods die doos waar toch geen horloge meer bij zit. alle beetjes helpen.
Alle mechanische horloges welke mij worden aangeboden voor dit goede doel, zullen door mij compleet gereviseerd worden, zodat ze ook als goed werkend verkocht kunnen worden en dus meer opleveren. Ook zal ik waar nodig onderdelen vervangen als dit nodig is en ik deze al op voorraad heb. Dit doe ik alles kostenloos, omdat ik wil dat er zoveel mogelijk geld naar het goede doel gaat.Om het nog mooier te maken, de eigenaar van het bedrijf waar mijn vader werkt, heeft besloten om het bedrag wat wordt opgehaald te verdubbelen.Voor elek euro welke wij ophalen, gaan er dus 2 naar Alpe d’Huzes.
Ik hoop dat jullie allemaal jullie steentje bijdragen voor het goede doel en dat we met elkaar een mooie bedrag ophalen. Meer informatie over Alpe d’HuZes kunnen en het bedrijf kan hier gevonden worden: http://www.alpe-d-huzes.nl
In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden wat er tot nu toe is aangeboden is, wat de aangeboden objecten op hebben gebracht en wat de totale opbrengst is voor het goede doel.
Prima actie! Heb je een adres waar zaken naar verzonden kunnen worden? Ik heb vast nog wel wal slingeren.
Hans
koen Schreef:
beste forumleden,
Komende zomer fietst mijn vader de Alpe d’Huzes
op. Dit doet hij met enkele collega’s, om zo geld
op te halen voor KWF kankerbestrijding. Ik vind
dit een erg goed idee en ik wil ook erg graag mij
steentje bijdragen Het leek mij leuk om dit via
het forum te doen, zodat we allemaal ons steentje
bij kunnen dragen en omdat we samen meer kunnen
dan ik alleen. Nu leek het mij een leuk idee om
horloges en dergelijk in te zamelen en deze te
verkopen, waarbij de algehele opbrengst naar het
goede doel gaat. Ik heb de forummoderator het
voorgesteld, en hij vind het een goed idee.
Nu ben ik dus op zoek naar horloges en toebehoren.
Dit mogen complete horloges zijn, maar ook
zakhorloges, banden, uurwerken, dozen, en andere
toebehoren.
Of het nu dat horloges is wat je toch niet meer
draagt of dat bandje wat toch niet zo mooi stond
en nu ligt te verstoven. Of desnoods die doos waar
toch geen horloge meer bij zit. alle beetjes
helpen.
Alle mechanische horloges welke mij worden
aangeboden voor dit goede doel, zullen door mij
compleet gereviseerd worden, zodat ze ook als goed
werkend verkocht kunnen worden en dus meer
opleveren. Ook zal ik waar nodig onderdelen
vervangen als dit nodig is en ik deze al op
voorraad heb. Dit doe ik alles kostenloos, omdat
ik wil dat er zoveel mogelijk geld naar het goede
doel gaat.Om het nog mooier te maken, de eigenaar
van het bedrijf waar mijn vader werkt, heeft
besloten om het bedrag wat wordt opgehaald te
verdubbelen.Voor elek euro welke wij ophalen, gaan
er dus 2 naar Alpe d’Huzes.
Ik hoop dat jullie allemaal jullie steentje
bijdragen voor het goede doel en dat we met elkaar
een mooie bedrag ophalen. Meer informatie over
Alpe d’HuZes kunnen en het bedrijf kan hier
gevonden worden: http://www.alpe-d-huzes.nl
In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden wat
er tot nu toe is aangeboden is, wat de aangeboden
objecten op hebben gebracht en wat de totale
opbrengst is voor het goede doel.
Allereerst: een fantastisch initiatief! Ik wil graag bijdragen!
Misschien kun je de moderator(s) van het forum vragen om hier een ‘sticky’ van te maken. Dat leest makkelijker, dat zoekt makkelijker. En wellicht kun je in een later stadium nog iets van een website lanceren met o.a. trainingsfoto’s, horloge-reparaties, horloges die te koop zijn enz. 't Zal wel een klus worden, maar met een beetje passen en meten zou het wel eens een monumentaal project kunnen worden. (Een tip als je een site maakt: doe het in het Engels! Dat verkoopt zo veel makkelijker want meer bereik.
Ik was vanmiddag mijn garage aan het opruimen en vond een oude Seiko 6138 of '39. In ieder geval een chrono die wel heeeel veeeel liefde en aandacht nodig heeft. In eerst instantie wilde ik 'm weggeven op SCWF, maar dit lijkt me 'n veel beter idee. Daarbij komt, ik heb best wel een handvol horloges waar ik moeiteloos afscheid van kan nemen.
Dus wat de vorige schrijvers al schreven: geef ons een adres etc.
geweldig dat er nu al zoveel belangstelling is getoond en er al zoveel horloges en toebehoren worden aangeboden!!! Top!!!
Inderdaad, mocht je aan te bieden hebben, dan zal ik mijn adresgegevens per PB sturen. Deze kan ik beter niet openbaar plaatsen, dus zal ik ze even toesturen aan iedereen die wat op wil sturen.
Helaas ben ik niet zo handig met websites maken. Mocht iemand een opzetje kunnen maken, graag, want al als ik weet hoe het werkt kan ik het denk ik wel bijhouden, maar zelf maken kan ik niet. Ik zal ook even kijken of de moderator er een sticky van kan maken. Ik zal jullie voorlopig via dit topic op de hoogte houden.
geweldig dat er nu al zoveel belangstelling is
getoond en er al zoveel horloges en toebehoren
worden aangeboden!!! Top!!!
Inderdaad, mocht je aan te bieden hebben, dan zal
ik mijn adresgegevens per PB sturen. Deze kan ik
beter niet openbaar plaatsen, dus zal ik ze even
toesturen aan iedereen die wat op wil sturen.
Helaas ben ik niet zo handig met websites maken.
Mocht iemand een opzetje kunnen maken, graag, want
al als ik weet hoe het werkt kan ik het denk ik
wel bijhouden, maar zelf maken kan ik niet. Ik zal
ook even kijken of de moderator er een sticky van
kan maken. Ik zal jullie voorlopig via dit topic
op de hoogte houden.
Nog even wat: het kost wel wat (zo’n 200 euro p/jr, geloof ik) maar is het niet handig om een postbus te nemen voor een bepaalde tijd? Er zullen vast wel items arriveren die niet in de brievenbus passen en om nu voor alles thuis te moeten blijven…
tsja, ik ben zelf soms niet thuis, maar we hebben geweldig buren welke wel eens een pakketje willen aanpakken en ik zal ze even inlichtten dat er eens wat meer pakketje aan konden komen… Ik denk dat voorlopig nog niet zulke proporties aanneemt dat ik een postbus nodig heb. Maar goed, wie weet…
tsja, ik ben zelf soms niet thuis, maar we hebben
geweldig buren welke wel eens een pakketje willen
aanpakken en ik zal ze even inlichtten dat er eens
wat meer pakketje aan konden komen… Ik denk dat
voorlopig nog niet zulke proporties aanneemt dat
ik een postbus nodig heb. Maar goed, wie weet…
Vraag anders eens iemand met een winkel, of een bedrijf dat je kent of zij als postadres willen fungeren.
tsja, ik ben zelf soms niet thuis, maar we
hebben
geweldig buren welke wel eens een pakketje
willen
aanpakken en ik zal ze even inlichtten dat er
eens
wat meer pakketje aan konden komen… Ik denk
dat
voorlopig nog niet zulke proporties aanneemt
dat
ik een postbus nodig heb. Maar goed, wie
weet…
Vraag anders eens iemand met een winkel, of een
bedrijf dat je kent of zij als postadres willen
fungeren.
Na de openingpost van Koen wat ik een geweldige iniatief vind en spontane
reactie´s op kwamen en na dat zijn post nu permanent is jammer geen reactie´s
meer.
Kan zijn dat het per PB gaat.
Maar ik zou het jammer vinden als het nu stokt voor dit geweldig iniatief.
Koen ik hoop voor jou en KWF dat het een geweldig succes wordt.
inmiddels heb ik al een paar pakketje en enveloppen ontvangen.
Hartelijk bedankt aan de gulle schenkers.
Ik heb net foto’s gemaakt en vanavond ga ik de eerste advertenties plaatsen.
Foto’s zijn niet helemaal scherp, maar geven wel een goed beeld.