Ik heb het magazine als bladwijzer opgeslagen voor vanavond om te lezen!
Jammer dat de uitgave stopt!
Top stuk, met veel plezier gelezen!
Een leuke uitgave weer, jammer dat het de laatste was!
@Ogenblik jij bedankt! Voor alle tijd en energie die je er in hebt gestopt! En letterlijk stad en land bent afgereisd.
Heb met veel plezier de strips in opdracht voor jou gemaakt. .
Leuk om te lezen! Complimenten! Ook om wat meer inzicht te krijgen in je mede forum genoten.
Weer heel leuk gedaan en zonde dat het stopt
@Ogenblik bedankt voor al jouw moeite en werk die je hier in hebt gestopt.
Jammer dat het stopt ik heb deze en alle andere uitgaves met veel plezier gelezen !
Super gedaan weer! Dankjewel!
Zonde dat het stopt! Lees het met veel plezier
Leuk om te lezen. Schrok wel even toen ik las dat SybrenAnne 51K door de Alpen had gerend. Dacht dat het om 51000 km ging
Dat had ik dus ook! Maar waar is @SybrenAnne nu eigenlijk? Normaal zit hij er ‘bovenop’ en ik had nu al lang een reactie van hem verwacht in het Topic …
Met veel plezier gelezen!
Heel tof dat je zoiets maakt!
En heel veel dank voor het benoemen van onze Mannen van de Tijd Podcast @Ogenblik
Nou, jammer om te lezen dat het de laatste editie is. Vond en vindt het toch een spraakmakend magazine !
Leuk van @Ogenblik dat ik vijf voor twaalf nog een kleine bijdrage heb kunnen leveren. Nu is de eer nog groter !
Jammer dat je ermee moet stoppen. Ik vond het erg leuk en heb van deze editie ook weer genoten.
Dank voor het vele werk dat je er in hebt gestoken en dat je iets leuks en constructiefs hebt willen bijdragen aan het forum.
Dank je wel @Ogenblik voor deze mooie aflevering van HF magazine! Hoe dan ook heeft dit initiatief een positieve bijdrage in de geschiedenis van HF. En in de toekomst is dit magazine misschien wel het voorbeeld en inspiratie voor nieuwe mogelijkheden.
Bedankt @ogenblik met plezier gelezen.
Goed dat je evaluatie pakt zoals je die ervaart. Voor je het weet wordt het werk in plaats van hobby.
Bedankt voor elke bijdrage @Ogenblik. Een leuk initiatief, die mijn inziens nog lekker aan het groeien was. Ik doe het je niet na en begrijp dat het ook een kwestie van tijd is.
Super leuk om te lezen! Jammer dat het hiermee stopt!