Met elkaar hebben we veel catalogi, technische info, manuals, fotos op de harddisken staan. Op verzoek sturen we die door binnen het forum via email of andere.
Maar ik heb van de week
ontdekt: een soort YouTube, maar dan voor documenten.
Documenten kun je daar uploaden naar je account en delen met de hele wereld.
Pdf’s, word documenten, jpg’s, vanalles, met ondersteuning voor tags zodat daar op gezocht kan worden. Downloaden, printen, doorsturen, alles! Je kunt je documenten ook “private” houden, of delen met een groep…
er zwerft veel rond, maar op verschillende plekken die hoop ik lang blijven bestaan. ik heb wat van de documenten die rondzwerven naar scribd geplaatst, omervoor te zorgen dat ze online blijven (ik ga er maar even van uit dat scribd.com een blijvertje is):
timezone watch school illustrated glossary of watch parts
Accutron 214 Service Manual
Friederichs
Accutron 218 Service Manual
mijn doel is om alles wat ik vind in de horlogeforum-groep
te plaatsen om daar een sjieke bibliotheek te creeeren. tussen de bedrijven door probeer ik af en toe de boel te updaten.
hulp daarbij is welkom! je kunt zelf uploaden (vergeet niet om download-recht toe te kennen), maar je kunt me ook mailen of PB’en dan kan ik het doen.
Ik wil geen roet in het eten gooien of zo, … maar zit er hier of daar geen copyrights op?
Ik bedoel: kan je niet een keer in de problemen komen op deze manier?
Ik wil geen roet in het eten gooien of zo, …
maar zit er hier of daar geen copyrights op?
Ik bedoel: kan je niet een keer in de problemen
komen op deze manier?
Hangt ervan af.
Als ze oud genoeg zijn (en uit productie). Zal Seiko de rechten zeker niet betalen. (Héél misschien wel)