Vorige week na enige berichten en WhatsApp berichten was het zo ver.
@horlogefreak1971-mb op bezoek gehad om te kijken of we uit een ruildeal konden komen.
Bart had ruim 2 uur in de auto gezeten, bij aankomst eerst een bakje koffie gegeven en gepraat over onze gekke hobby. Ja idd horloges.
Na enige tijd zijn mooie collectie bekeken en na enig overleg zijn we er uit gekomen.
Lang verhaal kort, Bart is een aanrader om zaken mee te doen .
Er is intussen weer een week voorbij. Wat gaat het toch snel allemaal. Rotterdam is niet bij de deur maar heb alle files kunnen ontwijken! Ik had mijn reactie geplaatst onder een andere rubriek. Maar inderdaad, het klopt wat u zegt! Heerlijke koffie, een leuke babbel, 2 schattige hondjes, inclusief de dochter die ik zag en we zijn er vlotjes uit gekomen! Danny is een aangenaam persoon waar je bij overleg wel tot een realistische oplossing kunt komen! Een echte aanrader!!
Vorige week mijn CFB Scubatec kunnen ruilen met een prachtige Breitling Superocean van @horlogefreak1971-mb. Bart is een fijne kerel, aardig en heeft veel verstand van horloges. Goed zaken doen en wat fijn dat hij deze ruil heeft voorgesteld, alleen maar winnaars