M’n dochter van 3 maakt graag de keuze van de dag voor me en past er wel eens eentje. Zoon (4) krijgt een echte Flik flak met z’n verjaardag. Als ie daar op uitgekeken is, zullen we samen eens iets gaan zoeken. Eerst maar eens een pols krijgen😂
Ik heb het geprobeerd bij mijn (inmiddels volwassen) kinderen. De ene draagt nog wel een horloge, maar iedere dag dezelfde (wel een Certina). De andere wil helemaal niets van horloges weten, en vindt ze maar ouderwets.
Ik ben bang dat ik mijn collectie het beste voor mijn dood kan verpatsen
Ben zelf ook nog maar zeer recent in horloges geïnteresseerd geraakt. Heb wel al jaren wat goedkope meuk gehad maar dat was het dan ook. Sinds ik hier wat rondren, is mijn jongste zoon van 21 zeer geïnteresseerd geraakt,had al een Pulsar en heeft nog niet zo lang geleden een mooie candido en een mooie tissot aangeschaft. Toch alletwee mooie Zwitserse horloges.
Vorige week vroeg ik mijn oudste zoon van 22 jaar.,jij draagt eigenlijk nooit een horloge,of wel. Neeuu, die heb ik helemaal geen. Ik zeg OK wil je er een van mij hebben misschien. Kan.,is dan al een heel positief antwoord. Ik geef hem een oud duikertje Nederlandse AND op rubber van misschien wel 10 jaar oud,en wat schetst mijn verbazing,hij draagt het ding al de hele week,en hij vindt het nog leuk ook. Dus er is altijd nog hoop.
Hier 12 14 en 16 en al de drie hebben meerdere horloges.
Van seiko tot Brunmontagne tot Hamilton tot weet ik veel wat.
Daarnaast heb ik een “openbare” horlogedoos en wat daar in ligt mag iedereen uit het gezin dragen.
Super leuk!
Echt horloge gek is de oudste, die gaat de deur niet uit zonder. Past zijn horloge keuze van de dag ook aan na wat hij gaat doen of zorgt voor een goede match met zijn kleding.