Horlogehobby doorgeven aan mijn kinderen

Leuk! Het is waardevol om zoiets te delen!

1 like

Van links naar rechts hier :joy:
Mijn kinderen, 10 en 9, hebben nog geen horloge. komt nog wel, tijd zat.

1 like

Hartstikke mooi.

M’n dochter van 3 maakt graag de keuze van de dag voor me en past er wel eens eentje. Zoon (4) krijgt een echte Flik flak met z’n verjaardag. Als ie daar op uitgekeken is, zullen we samen eens iets gaan zoeken. Eerst maar eens een pols krijgen😂

2 likes

Ik hoop het ook door te geven, lijkt me top!

Ik heb nu dit horloge wat ze mogen dragen, die kan veel hebben😉

2 likes

Lijkt mij wel lastig om een horloge af te lezen zonder ogen :sweat_smile:

6 likes

Is altijd leuk idee de hobby doorgeven, maar niet teleurgesteld zijn als het niet lukt :grin:

1 like

Hahah idd leuk om te proberen. Maar lukt zeker niet altijd.

2 likes

Hij is 4, snapt er sowieso nog niet zo veel van… dus ja, waar heb je die ogen dan voor nodig?:wink:

2 likes

Mijn zoontje kan net horloge zeggen, horloge dragen komt later wel :grinning:

1 like

Leuk! En ach ja jong beginnen is goed met dit soort dingen toch.

1 like

Mooi! Leuk om een hobby zo te kunnen delen. :smiley:

Ik heb het geprobeerd bij mijn (inmiddels volwassen) kinderen. De ene draagt nog wel een horloge, maar iedere dag dezelfde (wel een Certina). De andere wil helemaal niets van horloges weten, en vindt ze maar ouderwets.

Ik ben bang dat ik mijn collectie het beste voor mijn dood kan verpatsen :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn kleine dochtertje van 3 wil ook persé een horloge. Dus een flik flak die nu elke ochtend dwangmatig om MOET.

(ze kent nog geeneens de cijfers :sweat_smile:)

2 likes

Ben zelf ook nog maar zeer recent in horloges geïnteresseerd geraakt. Heb wel al jaren wat goedkope meuk gehad maar dat was het dan ook. Sinds ik hier wat rondren, is mijn jongste zoon van 21 zeer geïnteresseerd geraakt,had al een Pulsar en heeft nog niet zo lang geleden een mooie candido en een mooie tissot aangeschaft. Toch alletwee mooie Zwitserse horloges.




Vorige week vroeg ik mijn oudste zoon van 22 jaar.,jij draagt eigenlijk nooit een horloge,of wel. Neeuu, die heb ik helemaal geen. Ik zeg OK wil je er een van mij hebben misschien. Kan.,is dan al een heel positief antwoord. Ik geef hem een oud duikertje Nederlandse AND op rubber van misschien wel 10 jaar oud,en wat schetst mijn verbazing,hij draagt het ding al de hele week,en hij vindt het nog leuk ook. Dus er is altijd nog hoop.

2 likes

Jong geleerd is oud gedaan

2 likes

Papaklok

2 likes

Hier 12 14 en 16 en al de drie hebben meerdere horloges.
Van seiko tot Brunmontagne tot Hamilton tot weet ik veel wat.
Daarnaast heb ik een “openbare” horlogedoos en wat daar in ligt mag iedereen uit het gezin dragen.
Super leuk!

Echt horloge gek is de oudste, die gaat de deur niet uit zonder. Past zijn horloge keuze van de dag ook aan na wat hij gaat doen of zorgt voor een goede match met zijn kleding.

Dus ja, het is overdraagbaar .

3 likes

Ik weet niet of mijn zoon (7 maanden) ooit iets met horloges krijgt maar ik heb deze voor hem gekocht. vooralsnog past papa er goed op😇

1 like

Samen met mijn zoon (16) zijn eerste zelf uitgezochte horloge gekocht. Dochter (23) kwam afgelopen week double wristed aanzetten.

De liefde voor horloges lijkt te zijn overgedragen :slight_smile:

4 likes

Mijn zoon zijn laatste aanwinst

Ja, het virus is dus besmettelijk :slightly_smiling_face:

3 likes

Vooral dit… Ik maar hopen op zijn minst 1 van de 2 op de MTB te krijgen. Inmiddels zijn ze 7 en 9 en ze piekeren er niet over :sweat_smile: de jongste wil dan wel weer met me gaan hardlopen als ze 10 is, zegt ze nu …

De oudste zegt zelfs als ik aan kom lopen; niet beginnen over horloges hé ouwe… Is goed jongen, als jij niet over Pokémon begint :face_with_hand_over_mouth: vaak mag ik dan wat woorden kwijt.

3 likes