Horlogeketting - leukste cadeau als horlogeliefhebber

Vorige week ben ik samen met mijn vriendin naar Den Haag gegaan. Het Mauritshuis in de ochtend met de prachtige schilderijen van Vermeer, Rembrandt en anderen. Met het heerlijke weer geluncht, terrasjes gedaan en over het plaatselijke marktje gelopen. Daar kwam ik, als beginnend horlogeliefhebber, een leuk marktkraampje tegen.

Hier stond een meisje die zelf kettingen maakt van horloge onderdelen. Ze had van alles, maar ik heb hier toch een zeer leuke ketting gezien die wel echt wat voor mijn vriendin is. Ik vond hem zelf erg tof en bijzonder. Onderstaand de aanwinst voor mijn vriendin:

13 likes

:face_with_raised_eyebrow::thinking:

6 likes

Grappig sieraad .
Ik zou er ook twee of drie keer naar kijken .
Precies de bedoeling van wijzerplaten .

1 like

Heel apart.

2 likes

Ik heb ooit een hanger laten maken, voor mijn ega, van de rotor van mijn Sinn. Deze moest worden vervangen omdat ik het horloge had laten vallen maar de namen van mijn zoons stonden erin. Uiteraard de nieuwe rotor ook laten graveren en de oude een mooie bestemming gegeven.

Groeten
Rutger

2 likes

Haha, en is ze daar ook oprecht blij mee?

8 likes

Ja, toevallig wel grapjas. Staat erg mooi

4 likes

Als er meer punten tussen de zinnen of alinea’s stonden, had ts zo voor iemand anders door kunnen gaan :stuck_out_tongue:.

4 likes

Ik maak geen grap. Ik heb oprecht moeite met geloven dat een vrouw of ĂĽberhaupt iemandhier mee wil rondlopen.

6 likes

Ben benieuwd naar hoe het haar staat. Wil je hier een “neckshot” posten? :+1:

5 likes

Als ze thuis is zal ik dat wel doen!

2 likes

Sigmund? Thats not me :wink:

“Apart” vat het wel samen. :thinking:

Mij is na het zien van de foto wél duidelijk waarom dit nog geen trend is geworden onder de dames… :shushing_face:

1 like

Belangrijk is dat jij en je vriendin het mooi vinden :+1:

1 like

Op een beetje trashy outfit zal 't nog wel gaan… :no_mouth: …prove us wrong! :wink:

1 like

hopelijk vindt ze het wat…

Ik ken vrouwen die blijer zouden worden van een snoepketting maar als ze dit leuk vindt is het prima.

:joy:

Wat een reacties allemaal. Ik vind het een origineel en excentriek cadeau! Beiden veel plezier ervan

6 likes

Hij staat ook erg mooi en de dials zijn klein, waardoor hij best verfijnd is. Dank voor je leuke reactie!

1 like