Horlogekist (zoektocht naar)

Heb je toevallig wat foto’s? Krijg namelijk vooral gewone productfoto’s te zien die ook op de site staan.

En hoe gaat het met betalen? Gewoon overmaken op een bankrekening of hoe werkt het?

En last but not least: hoe veel dagen/tijd zat er tussen de bestelling en wanneer je de kist binnen had?

Best wat vragen, maar vooral met antwoorden op de laatste twee zou je me een groot plezier doen :slight_smile:

Zal dit WE eens wat foto’s nemen en ze op’t forum posten :wink:

Betalen ging heel eenvoudig, via Paypal.
Zo ben je ineens ook ‘verzekerd’, al moet je dat wel met een korreltje zout nemen (nvdr. die verzekeing via Paypal).

Na de betaling heeft Rainer de horlogekist nog de dag zelf opgestuurd … via DHL (sined for) … en ik kreeg ook een ‘tracking number’.
Vier dagen later werd het pakje keurig aan mijn deur afgeleverd.

Ik weet alvast van waar mijn volgende kist zal komen !!!

Slider@7 Schreef:

Betalen ging heel eenvoudig, via Paypal.
Zo ben je ineens ook ‘verzekerd’, al moet je dat
wel met een korreltje zout nemen (nvdr. die
verzekeing via Paypal).

Voor zover ik weet zijn alleen aankopen via eBay en marktplaats (voor Ned althans) en onder voorwaarden gedekt. Ik kan me hier ook in vergissen.

Kijk voor de aardigheid ook eens naar die van Conrad. Onder de 50 Euro incl. verzenden voor 10 horloges plus een laatje. Met imitatie wortelnoten buitenkant…

marnix.moed Schreef:

Voor zover ik weet zijn alleen aankopen via eBay
en marktplaats (voor Ned althans) en onder
voorwaarden gedekt. Ik kan me hier ook in
vergissen.

Kan wel zijn, maar dit was een aankoop buiten eBay en Marktplaats om …
Vandaar dat ik de voorkeur gaf aan Paypal … al kan ik nu wel bevestigen dat Rainer een perfect te vertrouwen verkoper is !

Hoop dat Rainer ook andere betaalmogelijkheden heeft, want ik beschik niet over PayPal. Al zou ik dat natuurlijk wel aan kunnen maken mocht er echt geen andere optie zijn…

Ik heb mijzelf een weekje geleden aangemeld bij paypal en moet zeggen dat het wel heel soepel loopt allemaal.

Even een oud topic omhoog schoppen…
Mijn kistje is vol, ik heb plek voor 9 horloges en ik bezit er 10. Op zich geen probleem, ik heb er altijd één aan de pols.

Maar ik wil een nieuw kistje, in oktober ben ik jarig, dus dat komt goed uit. Budget is niet zo ruim, onder de € 100. De grootte van de kist twijfel ik nog aan, zal ik voor 12 stuks gaan om vrij snel weer op zoek te moeten gaan naar een andere.
Ik denk dat ik voor 18 stuks ga, ik kan moeilijk afscheid nemen. :wink:
Rainer is uitgesloten vanwege de aanschafprijs, maar dat is wel wat ik kan waarderen.

Iemand een goede suggestie welke niet van ellende uit elkaar valt en voor wat betreft looks ook te pruimen is?

Ff een linkje naar mijn topic, waar ik met min of meer dezelfde zoektocht bezig ben. Misschien heb je er iets aan…

Ik heb een La Royale Classico 18 gekocht. Leer, geen hout, maar ziet er netjes uit en ruim binnen je budget (€69,95).