Horlogekluis - deel hier je tips en ervaringen!

Vanaf 200 kg… en goedgekeurd voor verzekering.

Dat is mijn alternatief als mijn bank besluit om haar kantoor te sluiten

1 like

Waar ik dan weer bang voor ben is dat die lui die de kast installeren ook gelijk weten dat er iets te halen valt

Heel leuk idee! Prachtige kluis, net even op marktplaats gezocht naar “antieke kluis” en al een paar leuke gezien!

Dank voor de tip!

1 like

Als ze echt je spullen willen hebben komen ze wel langs als je thuis bent. Dan heb je niks aan een kluis.

2 likes

4 likes

Damn dat is nice!

1 like

Dit kan ook.

Gisteren naar een huis wezen kijken.
De kluis die op de slaapkamer daar te vinden was :heart_eyes: :star_struck: echt ik ben alleen daarom al overstag …

Ow Ow Ow als je die toch mooi aankleed aan de binnenzijde dan heb je toch een horloge paradijs die super safe is?!

5 likes

Dat is een beste kluis zeg :see_no_evil:

Dat is wel cool hoor. Gewoon in de muur inbouwen. Good luck ermee. Ik heb inmiddels als tussenoplossing toch een losse winder besteld. Volgend jaar verbouwing hier dus een 100+ kilo kluis niet praktisch.

1 like

Gewoon een paar van deze

2 likes

Dat is wel echt een goede , daar zoeken ze nooit

1 like

Nee inbrekers lezen geen advertenties…die kopen nooit

3 likes

Vraag me ineens af.

Een mooie inbouw kluis met glazen deur.

Hoe sterk kan die deur dan zijn?
Sterk genoeg om zo te vertragen dat ik of ome sheriff ter plaatse kan zijn alvorens mijnheer boef met zijn breekijzertje de boel open heeft?

Lijkt mij serieus ontzettend super gaaf om dat te hebben voor de horloges.

Geen idee in hoeverre dit haalbaar/verkrijbaar en/of safe zal zijn.?!

Een beetje dit idee?

image

Ik hoop dat je er dan snel bij bent want de blik op je onbereikbare Breitlings en Orissen kan er voor zorgen dat ze de rest van je woning even onder handen nemen! :scream:

5 likes

Lol… god straft altijd.
Soms direct, soms heeft hij het even druk met andere zaken en komt er met de tijd op terug.

Klopt ook wel weer wat je zegt, wraak/frustratie slopen.

Lastig, ik vind een display erg mooi maar wil het ook zo veilig als haalbaar.
Wie weet loop ik tegen iets gaafs aan ineens.

1 like

Ingenieus. Of je rolex tussen de strontluiers van je baby, of, als je die fase voorbij bent.m, je incontinentieluiers.

1 like

Hier deze, hij weegt meer dan 40 kilo :joy:

Ik Zit er net tussenin denk ik :joy:

2 likes

Ik heb mijn verzameling inmiddels bij DNK liggen. Prima service en veilig gevoel thuis.

2 likes