Uitgebreide review mèt prijs:
In-Depth: The Impressive Ferdinand Berthoud Naissance d’une Montre 3 (Incl. Video)
Geniet ervan!
Uitgebreide review mèt prijs:
In-Depth: The Impressive Ferdinand Berthoud Naissance d’une Montre 3 (Incl. Video)
Geniet ervan!
Ik vind de Fusee-chain complicatie (maar weet niet of het onder een complicatie valt want het voegt geen functionaliteit toe) echt schitterend!
Verschillende merken hebben een dergelijk model. Deze is van Zenith:

Ik dacht verdorie echt even dat ik naar een AI gegenereerd plaatje zat te kijken, maar dit is dus serieus?
Bijzonder…
Technisch leuk, maar om met zo’n quasimodohorloge nou om je pols rond te bonjouren, eh, nee.
Geen zichtbare, maar het heeft wel een functie. Door het gradueel veranderen van de diameter van de ene kant, kan er een veel constanter krachtmoment bekomen worden bij een ontspannende opwindveer. Of zo herinner ik het me toch.
Die Zenith is idd ook een subliem stuk. Niet de afwerking van de FB maar voor de prijs was het echt meer dan de moeite (duur maar niet in de FB of Lange categorie).
Een vriend van mij had deze lang gelden. Heb hem zelf toen weken gedragen en oa deze foto’s genomen.
Ik probeerde wat macro’s te maken van de ketting
Da’s géén fietsketting he ![]()
Heel mooi, in de betere oudere zakhorloges niet zeldzaam, ik heb er verschillende. Bovenstaande doen het vooral voor het mooi omdat het met de moderne veren niet nodig is. (Ik zou er best één willen hebben)
heel gaaf! en ziet er heel strak uit!