⌚️🏠 Horlogekunst in huis ⌚️🏠

Hi medeliefhebbers,

Zelf heb ik afgelopen jaar twee mooie werken mogen ontvangen die een mooi plekje hier in huis hebben. Werkelijk een feestje om er steeds naar te kijken. Beide zijn gemaakt door Ruben van Rumpt. Meer van zijn werken vind je hier (uiteraard niet gesponsord :wink: ).

Ik ben heel benieuwd of jullie ook iets van ‘‘horlogekunst’’ in het huis hebben hangen of staan.

Ik trap af met een aantal mooie plaatjes :slight_smile:

Let me know! :point_down:

15 likes

Nope, en dit is best aardig maar zou ik niet in huis hoeven hebben. Meer dan aardig of leuk kan ik het niet vinden.

Het is verder wel knap gedaan met een mooi resultaat.

6 likes

Ieder z’n ding en mening. Geen probleem :slight_smile:

1 like

Nine37
Art of horology

Zijn ook mooie adressen voor prints. :sunglasses::+1:

1 like

Heel mooi inderdaad! Heb je er zelf ook iets van? :slight_smile:

Nee nog niet. Nog niet besloten welke ik wil gaan bestellen. Maar staat wel op de planning.

1 like

Ik zou een Sternglass Naos nemen

6 likes

Haha zat zelf meer te denken aan de Speedmaster en de Submariner.

2 likes

Ik heb respect voor het vakmanschap, maar ik vind perssoonlijk iets dergelijks meer iets voor in een horlogewinkel. Tikkie tacky.

Ik vind bij de eerste plaat de dieptewerking wel indrukwekkend. Net alsof de wijzers echt hoger liggen dan de wijzerplaat. Mooi gedaan.

7 likes

Leuk zeg! Vroeger had ik “kunst” met daarop bijvoorbeeld sneakers.
Dit zijn mooie opvolgende alternatieven.

1 like

Nee nog niet. Ben wel van plan om iets the laten kopiëren en op te hangen in mijn mancave.

1 like

Hey, nu word ik benieuwd! Open haard met berenvel, biljart, jachttrofeeën, goed gevulde bar, guilty pleasure pinball machine en condoomautomaat? Zoiets?

OT: ik heb ook wel eens zoiets gezien in outlines en zwart/wit. Dat vind ik mooi maar of ik zoiets zou ophangen? Ik heb ook geen mancave maar een rommelzolder. :unamused:

4 likes

Nee, vind het ook niks voor in huis…knap gemaakt hoor…maar ophangen? Neuhh…

2 likes

Kunst durf ik het niet te noemen, maar mijn surprise van afgelopen Sinterklaas heeft een plekje in de keuken gekregen.
En voor wie het zich afvraagt, dat zijn inderdaad pepernoten. :blush:

4 likes

Als ik een gsm foto even door een app haal, is het dan ook kunst?

15 likes

Boring. Saaie en voor de hand liggende keuze toch? :wink: Jij bent toch een wolf en geen schaap? :+1:

2 likes

Welke app heb je hiervoor gebruikt?

4 likes

F&@k me dead!!! Welke app is dat! Fenomenaal! :heart_eyes:

4 likes

:joy:

2 likes

Super!!
Ik heb deze nog op doek 70/60cm. mag weg voor hf prijsje. PM maar

6 likes