Beste forumleden, wij staan op het punt een kleerkast te bestellen en ik zou graag een horlogelade erin hebben! Een leuke uitschuifbare lade met een glazen bovenkant zodat ik m’n uurwerken kan bewonderen wanneer ik m’n kleren uitkies, of iets in die trend. Nu lijkt me de prijs van de kastenfabrikant echter aan de dure kant voor zoiets (+€500)
zijn er leden die zoiets aftermarket hebben gekocht en me op weg kunnen helpen naar een site oid? Via Google vind ik niet zo meteen waar ik naar op zoek ben.
Alvast zéér vriendelijk bedacht voor de, hopelijk, nuttige informatie.
gho ja, m’n horlogedozen staan nu ook niet echt uitgestald. en het is ook niet zomaar een kleerkast ofc, het zou in het chiquere gedeelte komen waar de hemden, pakken etc hangen
Huisvlijt werkt het best.
Glazen dekplaat. Bovenste lade voorzien van lage schotjes, ruimte tussen de schotten voorzien van soft vloerbedekking. Schuim snijden voor de horloges a la Time bum , wel netjes uitmeten.
Klaar.
Zo’n IKEA Komplement uitrekbare plank kan goed werken, maar als je een kast bestelt van een ander merk dan zou ik goed op de maten letten.
Ik gebruik z’n plank voor mijn parfum en dat werkt prima.