Horlogeloos

Yep, ik ga het nu eens zonder horloge proberen… kijken of het gaat.
kost me veels te veel tijd en altijd maar op internet de koopjes aflopen en daarna meteen op het forum alles lezen wat er maar voorbij komt.
juweliers af, als we een dagje weg gaan is het eerste wat ik doe kijken welke juweliers er in die plaats zitten.
en dan denk je dat je het gevonden hebt blijkt het om welke rede dan ook toch weer niet zo te zijn of er komt iets mooiers voorbij …
het lastige …verdelen in werk klokken en weekend horloges die dan weer veels te weinig pols tijd krijgen.

het neemt alle vrije tijd in beslag en mijn vrouw heb ik er ook al mee besmet…hmmm dat kan toch niet de bedoeling zijn.

wen er maar aan joost :smiley:

ik heb er nu 2 en het bevalt prima

Ik geloof er nada-niks-noppes van. 1 april is al voorbij Joost;)

Als moderator zou ik deze post bijna weg willen gooien… Als mijn vrouw dit leest (maar dat lijkt me gelukkig haast onmogelijk), gaat ze me vertellen dat het dus wel mogelijk is om te minderen of te stoppen. Dit terwijl ik al jaren vertel dat er nog mensen zijn die véél erger zijn dan ik en dat het bij mij best meevalt.

Maar eigenlijk denk ik niet dat je dit kunt Joost, het zit namelijk in je bloed, je bent een junk :smiley: Een paar dagen volhouden zal misschien wel lukken, maar eens een horlogetik, altijd een horlogetik.

Succes :+

ik beloof ook niks , we gaan het proberen …:wink:

Met de verkoop van m’n Planet heb ik een grote stap gezet in een
horlogeloos bestaan. Heb voor het eerst sinds twaalf jaar geen Omega in huis.
Bevalt tot op heden wel:)o:)o

en ondertussen zijn we wel allemaal op 1e paasdag online :slight_smile: :slight_smile:

louis Schreef:

Met de verkoop van m’n Planet heb ik een grote
stap gezet in een
horlogeloos bestaan. Heb voor het eerst sinds
twaalf jaar geen Omega in huis.
Bevalt tot op heden wel:)o:)o

tja, ik zou een mooie non-ac kopen :wink:
geintje …prs-22 is in ieder geval een erg mooie klok (tu)

Koop voorlopig helemaal niets op horlogegebied,
gezien het weer de laatste dagen toch maar eens winterbanden aanschaffen:D

louis Schreef:

Koop voorlopig helemaal niets op horlogegebied,
gezien het weer de laatste dagen toch maar eens
winterbanden aanschaffen:D

Net online een wisselafspraak gemaakt… 2e week mei :):slight_smile: (kansloos!) komen ze er pas af…

Mei… het moet niet gekker worden:D

Eind maart / begin oktober zijn mijn wisselmomenten.:smiley:

hans

een AM? Vet!

ik had ook al een maand geleden een paar keer gebeld… wegens drukte voor bandenwissels andere keer terugbellen :(… tja en als het er dan even bij inschiet… nu dus online pas mei (hoorde mijn collega;s ook al over midden mei, pfff!)

Probeer eens van die pleisters, misschien helpt het…:wink:

Ik heb alleen (een foto) van het AM wiel…:smiley:

Geen horloges is symptoom bestrijding en dus weinig effectief. De onrust, de spanning, de kick blijf je zoeken tenzij je daar een vervanger voor hebt. Je lichaam roept om beloning en zonder kan je niet meer.

Sinterklaas zonder staf…
Kerstman zonder baard…
Paashaas zonder eieren…

Ik denk dat Joost hier in het rijtje thuis hoort :smiley:

Euuhhh :S Joost,

Ook op zon en feestdagen kun je bij de eerste hulp terecht!
Ga maar snel, dat komt het allemaal weer goed! (tu)

Groet,
Werner

de afkick verschijnselen zijn heel erg heb ik gehoord, veel en veel erger nog als van de drugs, het staat nergens beschreven ook, kun je nagaan.
dus denk er nog eens heel goed over na joost.

heel veel sterkte:D

grt arie.

ai het is niet gelukt … kreeg vreemde bijverschijnselen … nou ja vreemd voor veel anderen zou het vreemd zijn …
nu weet ik ook wat een nachtmerrie is …
dus vandaag maar weer zoals gewoonlijk als eerste na het opstaan een horloge uitgezocht

en we gaan vandaag op weg met de Railmaster

heren bedankt voor jullie steun en opbeurende woorden.

(tu):)-D:}:wink: