Horlogemaker Amsterdam en/of Utrecht

Hallo allen,

Mijn Certina heeft kuren. Ik kan de klok niet meer verstellen omdat het horloge dan “doordraait”. Vandaar dat ik het horloge even wil laten nakijken. Voordat ik dit horloge kado kreeg (nov ’ 09) heeft hij al een servicebeurt gehad en altijd (tot voor kort) goed gelopen.

Het betreft:

Concluderend:

  • ik zoek dus een horlogemaker in Amsterdam en/of Utrecht waar ik mijn horloge aan kan toevertrouwen. Zelf heb ik al op het forum gezocht maar voor deze twee plaatsen geen horlogemaker gevonden.
  • een juwelier/horlogemaker waar ik voor mijn Wenger een nieuw batterijtje kan laten plaatsen.

Het liefst dus persoonlijke ervaringen van een van jullie.

Of zijn er nog forumleden die zich hieraan willen wagen?

Bedankt en groet

In Amsterdam ziten verschillende horlogemakers, 1 van de bekendste is AWCO (Amsterdam Watch Company), ze doen daar vooral mechanische horloges.

Waar is de service beurt gedaan, kan je het horloge dan niet daar terug brengen?

Suc6

NicoB)-

Ik heb werkelijk geen idee waar de servicebeurt gedaan is. Mijn familie woont in zuid-limburg dus het is niet zo dat ik daar zo makkelijk naartoe kan haha.

Maar de AWC kende ik al ja. Het liefst had ik een klein bedrijfje waar jullie goede prijs/kwaliteit ervaringen mee hebben.

Maar toch bedankt voor je reactie!

Utrecht zou trouwens handiger zijn nu ik daar werk en ik in de lunchpauze dan even het horloge weg kan brengen.

Hallo Brench

Kijk hier eens

http://www.uurwerkherstellers.nl/

Gr

Dank je. Echter zoek ik eigenlijk iets waar een van jullie mee bekend is. Naar ik mag aannemen zal er hier wel iemand in amsterdam of utrecht wonen en enige ervaring met een horlogemaker hebben.

Groet!

Ik heb AWCO een email gestuurd en ga er zaterdag naartoe. Gr