Op 't gedeelte ervaringen met horlogemakers maar 1 tegen, met maar 1 ervaring. Of eigenlijk 1 shop met meerdere webadressen.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?20,302882
Weet iemand nog andere horlogemakers in de buurt van Den Haag?
Op 't gedeelte ervaringen met horlogemakers maar 1 tegen, met maar 1 ervaring. Of eigenlijk 1 shop met meerdere webadressen.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?20,302882
Weet iemand nog andere horlogemakers in de buurt van Den Haag?
ik heb via via goeie berichten gehoord over deze juwelier, wellicht de moeite waard om eens langs te gaan
Theo
In de Papestraat zit volgens mij een juwelier die ook repareert. Sorry, weet alleen zijn naam niet meer. Hij zit direct naast lunchroom ‘Naast de Paap’ wat zich weer…jawel naast De Paap bevindt
Bedankt, ik probeer eens een kijkje te gaan nemen. Wil namelijk het originele kroontje van m’n Pellikaan terugplaatsen van een 6498, maar heb dat nog niet zelf eerder gedaan. Als het goed is zijn ze erop geschroefd. Ik heb het op een asian 6497 geprobeerd, en daar was 't gelukt.
Maar zelf aan zo een mooie klok rommelen, dat vind ik toch een stuk enger.
In de Papestraat zit volgens mij een juwelier die
ook repareert. Sorry, weet alleen zijn naam niet
meer. Hij zit direct naast lunchroom ‘Naast de
Paap’ wat zich weer…jawel naast De Paap bevindt
Naast de Paap en Naast de Paap is Potma. Die heeft hier geen beste recensie op het forum heb ik wel eens gelezen.
Maar wel leuk materiaal in de etalage als ik op weg naar huis en ik fiets erlangs.
Als je ellende wil hebben moet zeker naar Potma gaan…
Als je ellende wil hebben moet zeker naar Potma
gaan…
“Ik wil ùw goud!”
Ah, gevonden: http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,46297,46297#msg-46297
ken 'm verder niet, maar zo te lezen kun je 'm beter mijden ja. Als je in de buurt ben kun je beter twee deuren verder even een biertje doen
Ah, gevonden:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,46297,46297
#msg-46297ken 'm verder niet, maar zo te lezen kun je 'm
beter mijden ja. Als je in de buurt ben kun je
beter twee deuren verder even een biertje doen
Zó is dat! De Paap is altijd goed. Al heel veel jaar! :)-D
Potma Den Haag 1 keer geweest, nooit meer. Kreeg een idiote prijsopgaaf die een andere reparateur voor maar een fractie ervan heeft uitgevoerd.
Ik ben ook wel benieuwd naar goede ervaringen in de buurt van Den Haag. Bij gebrek aan alternatieven en omdat ik nu vaak in Utrecht ben is mijn uitwijkadres Vadertje Tijd. Goede service, de man doet ook klokken. http://www.vadertje-tijd.nl/
Bedankt allemaal, en meteen wat ‘ervaringen’ rijker.
Ik ben ook regelmatig wezen kijken bij Potma. Even gluren in de etalages. Ook het gevoel dat je niet erg welkom bent. Maar toen waren er ook al andere klanten.
1x Was het wat rustig, er werd net 1 oudere dame geholpen en die was bijna klaar. Was er voor een ring ofzo. Enfin, beetje rond zitten neuzen en een praatje gemaakt met de man. Hij moest wel wat op gang komen, maar na een tijdje ging dat wel lekker.
Zag er een leuk stalen Omega bandje (die doorlopende SMP met gouden logo en soort van onzichtbare sluiting, a la GMT uitvoering). Na beetje onderhandelen kon ik em meenemen. Het bandje moest wel ingekort worden, maar dat kon niet gelijk. Dus moest er later voor teruggekomen. Werd toen ‘geholpen’ door mevrouw. Gastvrijheid straalde er vanaf. Maar niet heus. Het bandje bleek namelijk te strak, dus moest er een schakeltje bij. Dat vond ze niet zo leuk. Want zij kon het niet en moest ik dus weer een keer voor terugkomen.
Uiteindelijk is alles wel goedgekomen, maar voelde me er niet altijd even welkom.
Overigens, voor mijn kroon heb ik geen hulp meer nodig. Na een nachtje even achter te hebben gezeten is het zonder problemen gegaan. De mooie originele flieger kroon zit weer waar ie hoort
Ik vind potma 3 keer niks ook, word altijd aangekeken met een blik wat kom jij hier doen! Ik vind ook dat een hoop horloges er uit zien alsof ze onder de tram hebben gelegen
Ik vind potma 3 keer niks ook, word altijd
aangekeken met een blik wat kom jij hier doen! Ik
vind ook dat een hoop horloges er uit zien alsof
ze onder de tram hebben gelegen
Gelet op de hoeveelheid trams in de omgeving is dat niet ondenkbaar.
floris Schreef:
aangekeken met een blik wat kom jij hier doen!
Ik
vind ook dat een hoop horloges er uit zien
alsof
ze onder de tram hebben gelegenGelet op de hoeveelheid trams in de omgeving is
dat niet ondenkbaar.
Hoe lang ben jij niet in Den Haag geweest Hans? De meeste van die dingen rijden al een aantal jaren ondergronds door die geweldige tramtunnel hoor…
hcptdg Schreef:
floris Schreef:
aangekeken met een blik wat kom jij hier
doen!
Ikvind ook dat een hoop horloges er uit zien
alsof
ze onder de tram hebben gelegenGelet op de hoeveelheid trams in de omgeving is
dat niet ondenkbaar.Hoe lang ben jij niet in Den Haag geweest Hans? De
meeste van die dingen rijden al een aantal jaren
ondergronds door die geweldige tramtunnel
hoor…
Afgelopen weekend nog in Den Haag geweest, en in de trams gezeten, en bij Potma in de etalage gekeken en gelukkig ook nog bij Horlogeplatform Gerard geweest, dus…