Voor het nakijken van een aantal mechanische horloges zoek ik een horlogemaker (geen juwelier ), bij voorkeur in de directe omgeving van Arnhem.
Het gaat om werkzaamheden zoals het afstellen van een horloge dat per dag 5 minuten voor loopt, en het nakijken van een world-time dial waarvan o.a. de kroon los zit.
Ik heb al gezocht op dit forum en een kaartje op uurwerkherstellers, maar in deze omgeving heb ik zelf nog niets kunnen vinden.
Alvast bedankt voor de tips!
Punte Arnhem
Aalbers Velp
Van Baal Nijmegen
Bedankt, die ken ik, dat zijn juweliers die het ook weer ergens onderbrengen bij een horlogemaker in de regio?
nee deze hebben een eigen werkplaats, anders had ik ze niet genoemd
OK, wist ik niet. Misschien ben ik dan meer op zoek naar de eenmanszaken. De horloges die ik heb zijn geen topsegment. Maar ik ga het eens proberen, bedankt!
Als iemand nog tips heeft voor zelfstandige of hobby’plus’ horlogemakers die dit zouden kunnen hoor ik het graag.
Jan Ubels in Bredevoort moet ook goed zijn, en dat is een pure horlogemaker
Die ga ik onthouden, bedankt!
Maar er zal toch wel iemand in de directe omgeving zitten van deze provinciehoofdstad? Zoek zoek
en voetbalbolwerk
Huh?
Toch leuk die lege stoeltjes altijd
Hoi,
Henk Buiter in Zelhem, is niet zo ver van Arnhem: http://www.uurwerkherstel.nl/index.htm Succes!
Kan ik bevestigen, jan is echt een topper! en bredevoort is vanaf arnhem 40 minuten…
is ook een half uurtje rijden, dan kun je net zo goed naar Ubels
Ik doe alles met fiets of OV
Zo houd ik 400 euro per maand over voor m’n hobby