Horlogemaker gezocht. Wie kan me helpen met glas terugzetten

Mijn vrouw botste met haar horloge tegen iemand anders horloge aan met als resultaat dat haar glas spontaan los sprong.
Ik ben er mee naar een horloge maker gegaan maar zij kon me niet helpen. Ze durfte niet. Naar een andere horloge maker geweest en die zei hetzelfde. Hij stel voor om te plakken. Ik heb het laten plakken maar nog geen geen week later sprong het weer eraf.

Bij wie kan ik nog terecht met mijn horloge?

Ik pendel dagelijks tussen schiphol en den haag.

Glas moet weer teruggeperst worden. Dan wordt ie vastgehouden door de witte pakking die je in de kast op de tweede en derde foto ziet. Is een nylon pakking die vaak vervormd bij gebruik en dan vervangen moet worden. Het is mij in ieder geval bijna nooit gelukt om zo’n pakking een tweede keer te gebruiken.

Er komt nog wel iemand voorbij denk ik die je kan helpen :smile:

1 like

@MartijnV bedankt voor de uitleg. Had al zo’n vermoeden. Ik wacht af :smile:

Wie o wie?

Misschien domme vraag, maar heb je al contact gezocht met Citizen zelf? Hun servicecenter zit in Rijswijk…

Weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb goede ervaring met Wesselink&Vreeker uit Alkmaar…

1 like

Met beetje googlen en fantasie heb ik hem zelf erop gekregen. Zit muur vast :grin:

Een dikke tijdschrift, handdoek en 100kg lichaams gewicht :joy::joy:

3 likes

Wie niet waagt die niet wint :smiley:
Ik zie nog wel een flinke spleet bij de 12?

dat lijkt maar zo. dat is reflectie. ik ga het niet waterdicht testen. maar dat hoeft ook niet. :grin:

Hier sluit ik mij volledig bij aan!