Horlogemaker in Litouwen

Horloge gekocht bij Qbrand met 2 jaar garantie.
Datum loopt niet helemaal lekker , en ik doe aanspraak op de garantie.
Prima reactie ontvangen, maar het horloge moet wel verzonden worden naar Litouwen :woozy_face:
Iemand ervaring het deze constructie?
Vraag mij af, hoe goed verpakt ook, is dit een verstandige aktie?

Opsturen naar deze partij en hen de “back end” voor eigen risico laten regelen.

2 likes

Ik zou hem gewoon naar de verkopende partij sturen. Je hebt dit horloge toch bij hun gekocht?

Ohw wacht … :thinking:

Premium luxury dat wel.

:point_up_2:

Vakantiepark en serre boer… :sunglasses:

1 like

image

Qbrand was founded in 2019. We search the world for quality watches of all brands. We present and offer them through Catawiki, the world’s biggest online auction site in premium and luxury items.

Als consument heb je voor je recht op garantie uitsluitend te maken met de verkoper.
Die moeten het voor je regelen.

Als je iets van een bedrijf gekocht heb ja. Niets wijst er op dat Qbrand een bedrijf is. Als ik die website van ze zie dan zou ik er ver weg van blijven. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met die gast te krijgen.

Tsja, het is hier toch al vaak genoeg geroepen.
Buy the seller.
Zou je toch moeten weten als je hier al 17, jawel, zeventien, jaar rondhangt.

1 like

Is bekend hoor, verkoper stuurt het horloge naar Litouwen en ik stuur het horloge naar Oisterwijk.
Sorry als dat niet duidelijk is. Wat mij zorgen baart is de verzending op en neer naar litouwen, zeker als je ziet hoe er met pakketjes soms wordt omgesprongen :grimacing:
Ben ook benieuwd hoelang dit proces gaat duren, vandaar mijn vraag: iemand ervaring?

Koe en Mandarijn sturen de horloges soms naar Zwitserland toch?

1 like

U woont daar in de buurt?
Die serre bouwer is al een paar jaar failliet :scream:

p.s. Zwitserland is een uiterst goed georganiseerd land , Litouwen denk ik wat minder :sunglasses:

Je kon er niet verder naast zitten.

1 like

images (1)

Stel mij gerust, heb aldaar ook nog een spaarrekening :woozy_face:
Kan ik iedereen aanraden die zich niet wil laten piepelen met spaarrente, en is tot een ton gegarandeerd.

1 like

Litouwen is een goed ontwikkelde moderne staat. Wij kopen zeer hoogwaardige producten uit Litouwen die in een hoogst moderne fabriek worden gemaakt.

1 like

En hun inwoners zijn vernoemd naar een wereldberoemde Nederlandse zanger !

17 likes

Heb recent via Chrono24 iets uit Litouwen opgestuurd gekregen, was goed verpakt en gewoon met UPS, dus al die verhalen over gebruikte pizzadozen en kamelenkaravanen zou ik niet a priori voor waar aannemen.

5 likes

Geweldig, lang geleden dat ik die heb gehoord :ok_hand:

1 like