Horlogemaker in So You Think You Can Dance

Jazzper Schreef:

@popma: je kan het rechtpraten wat je wil, maar ik
kan je eerste comment echt niet anders
interpreteren als een sneer

formuleren is niet m’n sterkste punt, wat betreft dat alle allochtonen zo waren: geheel mee eens!
Ik ben wel wat gewend qua “rare gasten”, zo heb ik een klant die er werkelijk niet uitziet (je zou 'm bijna een geeltje meegeven uit medelijden), oude kleren aan enz. enz, toch is 't de eigenaar van een grote Amsterdamse kunsthandel, tevens multimiljonair.

uiterlijk zegt niks…ik ga niks rechtpraten, maar wees eerlijk: als je niet beter wist dan zou je je Omega er niet achterlaten.

Die keuze hoef ik niet te maken; ik heb alleen maar cheaps ass opknappers haha :wink:

Ziet er goed uit, goed bezig die jongen.

Leuk fragmentje, Veelzijdige kerel.

Even een oud draadje opgerakeld. Zit al een paar weken naar Het Perfecte Plaatje te kijken, en er viel me op dat kandidaat Juvat Westendorp een mooie Omega Speedmaster om had:

Vervolgens een paar afleveringen verderop deze:

Foto’s niet van mij zoals jullie zien.

Toen las ik dus dit topic dat hij een watch guy is. Leuk. Meende ook al eens een Moonwatch te hebben gezien bij hem.

Nou, dat wilde ik even kwijt.

Doei.

2 likes

Volgens mij wordt ie gesponsord door Omega. Zag een keer een post voorbij komen op Instagram.

1 like

Leuk programma, viel mij ook al op dat hij wat leuks droeg kon het alleen nog niet helemaal plaatsen. Dank!

1 like

Xje

1 like

Ja en dus zelfs een getraind horlogemaker is. Zag op Insta nog een filmpje dat hij aan een Valjoux 7751 aan het werken is. Zou mij niet lukken.

Zeg dat, ik kom niet verder dan een bandje wisselen :sweat_smile:

1 like

Het was me inderdaad ook opgevallen. Steeds andere horloges en niet de minste blijkbaar.

1 like

Haha dit is wel even het understatement van de maand. Ik zat nietsvermoedend dit draadje van boven naar beneden te lezen omdat ‘ie weer bij nieuwere posts stond, blijkt dit gewoon een decennium geleden gestart te zijn. Heftig wel… :grimacing:

1 like

Haha mooi hè?

De man is nog steeds relevant, zij het in andere disciplines.

1 like