Dus… vriendin kijkt op RTL5 So You Think you can dance. Ik zit te laptoppen en ineens valt het woord horloge.
Kijk op en zie een ruige bboy danser genaamd Juvat Westendorp over zijn prive vertellen. Naast fanatiek danser is hij anderhalf jaar horlogemaker geweest of nog steeds. Cameraploeg volgt naar zolderkamer. Mooi werkbankje, microscoop, de hele rambam. Bezig met Omega horloge te repareren. Grappig!
Geen idee of het herhaald wordt maar vond het een aangename dissonant in het programma
oh hij zat serieus te sleutelen voor het oog van de camera aan een automaat. En gewoon horlogemakersopleiding gedaan hoor. Het was het contrast met zijn dansschool dat hij hier rust en focus van kreeg. Mocht ik de beelden kunnen vinden, dan post ik ze hier (vooralsnog kun je voor 99 cent de uitzending terugkijken en dat is ook zo wat).
oh hij zat serieus te sleutelen voor het oog van
de camera aan een automaat. En gewoon
horlogemakersopleiding gedaan hoor. Het was het
contrast met zijn dansschool dat hij hier rust en
focus van kreeg. Mocht ik de beelden kunnen
vinden, dan post ik ze hier (vooralsnog kun je
voor 99 cent de uitzending terugkijken en dat is
ook zo wat).
Jeetje, moet je daar tegenwoordig voor betalen? (td)
Als je kijkt op www.rtlgemist.nl, dan bij So You Think You Can Dance, dan op Fragementen klikken, en dan op het fragment solo van Yuvat (inclusief het stukje horlogemaker)…geheel gratiessss…
het staat er inderdaad een beetje vreemd…
bedoelde dat uiterlijk niks zegt en dat je dit soort werk niet bij hem verwacht
lang haar en een maroc voorkomen, daar verwacht je niet direct een horlogemaker bij.
het staat er inderdaad een beetje vreemd…
bedoelde dat uiterlijk niks zegt en dat je dit
soort werk niet bij hem verwacht
lang haar en een maroc voorkomen, daar verwacht je
niet direct een horlogemaker bij.
Je verwachtte dit zeker?
en hij heet trouwens Juvat Westendorp. Het is gewoon een halve kaaskop.
Grappig, eerst zeggen dat de prijs veel te hoog is en dan vragen wat voor Omega het is.
Heb het gisteren ook gezien en stond er ook wel even van te kijken. Mij viel meteen op dat er een spierwitte g-shock tussen zijn klassieke klokjes zat. Leuk om te zien zo’n variatie bij een professionele horlogemaker
@popma: je kan het rechtpraten wat je wil, maar ik kan je eerste comment echt niet anders interpreteren als een sneer. Ik zou willen dat elke immigrant (1e, 2e, 3e, Ne generatie whatever) danste en horloges repareerde