Hoi,
Ik wil een vraag stellen aan de horlogemaker die reparaties en onderhoud verricht voor juwelier Hazekamp te Groningen. Is dat via deze weg mogelijk? Of kan iemand mij in contact brengen?
Roddy
Hoi,
Ik wil een vraag stellen aan de horlogemaker die reparaties en onderhoud verricht voor juwelier Hazekamp te Groningen. Is dat via deze weg mogelijk? Of kan iemand mij in contact brengen?
Roddy
Stel die vraag daar eens zou ik zeggen
Ik weet niet waar je woont, maar je kan er toch gewoon heen gaan?
ze bijten heus niet.
Zijn hele aardige mensen! Gewoon even bellen. Jr heeft mij geholpen bij het uitzoeken van de verlovingsring en daarnaast hebben wij ook onze trouwringen daar vandaan
Bedankt voor de reply. Hazekamp beantwoordde zelf de vraag, maar het antwoord leek me sterk en vroeg of de vraag direct aan de horlogemaker gesteld kon worden. Dit konden ze niet waarderen, vandaar de vraag hier.
Misschien weet iemand op het forum hier de antwoord op je vraag. Wat is je vraag?
Omdat forumlid RBK er ringen heeft gekocht en dat in deze topic wordt aangegeven dat het een juwelier is, krijg ik de indruk dat die winkel bestaat van verkoop van ringen en juwelen, misschien ook wel van horloges, best wel aardig hoor, maar heb ik grote twijfels bij hun technische kennis over horloges. En als ze er dan ook nog eens moeilijk over doen over een normale vraag over bijvoorbeeld een reparatie, dan zou ik direct rechtsomkeert maken en een paar straatjes verder kijken. Gelukkig heb ik dat probleem niet,ik hoef daarvoor de deur niet eens uit.
Het is inderdaad een juwelier.
Maar volgens mij weten we niet eens wat de vraag is?
Hij is heen geweest, heeft een antwoord gekregen en twijfelt vervolgens aan de kunde van de desbetreffende persoon.
Wellicht kan hij aangeven wat de vraag is en wat het antwoord is. Dan kunnen wij pas beoordelen of het ergens op slaat.
Nu is het puur gissen
Hoi, Hij heeft kennelijk wel een vraag gesteld over een horlogemaker, zie zijn tekst hierna, (Bedankt voor de reply. Hazekamp beantwoordde zelf de vraag, maar het antwoord leek me sterk en vroeg of de vraag direct aan de horlogemaker gesteld kon worden. Dit konden ze niet waarderen). Mijn conclusie is dan duidelijk.Als iemand wazig gaat kletsen na een directe vraag en om de brij kletst, dan weet je immers al hoe de vork in de staal zit.
Ik vind dit een vrij voorbarige conclusie op de gegeven informatie. Maar dat staat je natuurlijk vrij.[quote=“vinwat, post:9, topic:127900”]
maar het antwoord leek me sterk
[/quote]
Dit geeft TS aan. Wellicht stelde hij een supersimpele vraag, kreeg hij een gewoon antwoord en dan wil hij de horlogemaker spreken?
Zolang ik de vraag niet weet en het antwoord niet weet, kan ik hier niets uit concluderen
Waarom stel je de vraag niet hier? Misschien komt het antwoord wel overeen met wat je te horen hebt gekregen (of niet).
Helemaal mee eens. Maar goed, hij is nieuw op het forum. Benieuwd of hij ĂĽberhaupt terug komt.
Misschien is hij wel terug gegaan naar Groningen om nog een keer te vragen en/of verhaal te halen.