horlogemaker

Ik ben nieuw hier. Ben enorm geboeid door vintage horloges. Heb er ook een paar maar ben ook gen…d door reguliere horlogemakers. Lees op jullie forum over Andre/ vouwfietser !! uit Weesp ! Ik wil het nog een keer proberen ( veel geld , heel lang wachten, en toch niet werken die horloges ) Heb een Pontiac (drie sterren) chronograph en Helva triple date pointer. Niet echt byzonder maar vind ze mooi ! Zie regelmatig 40 er en 50er jaren horloges die ik wel zou willen hebben, maar durf gewoon niet omdat ik geen betrouwbare horlogemaker heb kunnen vinden !
Wie heeft het email adres voor mij van De vouwfietser, bij mij om de hoek, kom uit Hilversum
alvast bedankt
Sven

2 likes

@vouwfietser

Sven mag nog geen PB’s versturen denk ik. Maar wellicht reageert Andre zelf. :slight_smile:

1 like

I know, vandaar dat ik hem even op deze manier aanriep. :+1:

1 like

Hele goede ervaringen met @PeterLC !

1 like

Niet echt in de buurt. :wink: (010)

Nou en? Het gaat om je horloge!
036 is nog verder en 010 voor mij geen probleem

Edit: mijn Pontiac is na jouw complete beurt als nieuw en loopt als een zonnetje !

1 like

Ik stuur Sven even een PB

1 like

Heel blij vouwfietser, dat je reageert ! Weet even niet wat een PB is, maar klinkt hoopvol ,haha
groet
Sven

Persoonlijk bericht via forum heb je mijn email gestuurd, die plaats ik liever niet openbaar. Kijk even rechtsboven bij berichten.