Zo iets overkomt mij nu nooit. Het materiaal zou anders een fijne thuis krijgen hoor. Heel bijzonder dat lesboekje. Meteen de kennis uit eerste hand! Koesteren zou ik zeggen.
Prachtig gereedschap, het oude ambacht
Het poetsstation heeft net een nieuwe thuis gekregen…
@Batteraof zit in zijn eerste jaar horlogemaker op Syntra Hasselt, ben zeker dat de vorige eigenaar blij zou zijn dat het een goede thuis krijgt.
Jules blij en dochter van de overleden horlogemaker ook blij dat het goed terecht is gekomen, wat moet een mens nog meer hebben voor het weekend?
Ik heb een mooie Elma kunnen overnemen waar ik zéker heel veel plezier aan ga beleven. Koen, bedankt voor de prettige communicatie en overdracht vanmiddag en breng mijn dank graag ook over aan de dochter van de overleden horlogehersteller
Zolang het maar geen dwangneurose is
Tja, niet veel denk ik, ze moeten je het ook gunnen he, en zeker het vertrouwen speelt een grote rol, is mijn ervaring
Ja, dat geloof ik graag, want dat was bij mij toch het leukste ervan om met die oude mannekes te kletsen
Die heb ik ook al er eens bij gehad, met tekeningen van onderdelen die de leerlingen zelf
moesten maken. Heb die nog trouwens.
Daar zal best gereedschap tussen zitten die je nog nooit gezien hebt, laat staan waar ze het voor gebruikte. Prachtig
Het boek is mooi bij de dochter gebleven, zij zal het wel ergens een leuk plaatsje kunnen geven.
Niet echt…