Heeft iemand een ervaring en/of iemand (bedrijf) in Amsterdam om te raden?
(Er is niemand op de kaart)
Heeft iemand een ervaring en/of iemand (bedrijf) in Amsterdam om te raden?
(Er is niemand op de kaart)
Sietse Wagenmakers in Buitenveldert. Zou op de kaart moeten staan want zo heb ik ze ook gevonden.
Wesseling en Vreeker in Alkmaar schijnt ook heel goed te zijn maar zelf geen ervaring mee (en wellicht niet wat jij nog als om Amsterdam beschouwd)
Timefix in Akersloot een aanrader
Verplaatst naar Algemeen. Het donkerblauw is niet voor het zoeken naar, maar ervaringen delen over een horlogemaker (wat jij nog niet mag, want TL-1). Anders vervuilt het topic. No offense. Ed van Timefix is iemand waar ik ook iedereen in regio 020 naar door stuur - gewoon omdat ik hem ken en weet wat-ie kan.
His English is fine BTW, he lived on Bonaire for 6 years (Rolex AD; Littman’s) and dealt with lots of cruiseship-customers.
Goede ervaring met watchme …
Nieuwe nieuwstraat in het centrum …
Puttman in Diemen
Debatable.
Is dat zo? Heb zelf alleen goede ervaringen mee, maar alweer een tijd geleden. Ze kunnen (of behoren dat…) wel een hoop.
Misschien zijn ze veranderd, dat kan.
Klopt. Bedankt
Puttman of Watchme?
Ik fond Watchme ok voor kleine reparaties (batterij), maar ik heb minder vertrouw voor iets moeilijker (b.v. mechanisme dienst)
Mijn Tag Heurer hebben ze goed gemaakt. Grote beurt en een nieuwe kroon erin gezet.
Puttman eerlijk gezegd zelf geen ervaring mee. Behalve er een keer afgewezen te worden op een vacature. In de loop der jaren komt de naam zo nu en dan negatief voorbij. Maar ja, ik zelf ook.