Horlogemakersopleiding Syntra Hasselt

Ik heb vandaag een mail gekregen met de login, hier kan je je klasgenoten ook terugvinden heb ik gezien. :slight_smile:

Is er voor de cursus maar 1 klas? of zijn er meerdere klassen?

Vorige week vroeg ik nog of er eventueel nog plaatsjes vrij waren aangezien je nog direct kon inschrijven. Helaas waren er toen al 5 kandidaten op de wachtrij en die zouden worden aangeschreven als er deelnemers afvielen. Ik had nog enigszins hoop maar het zal naar volgende jaar verschoven worden. Spijtig, doch ik wens de cursisten alle plezier en geluk toe.

3 likes

Heb de klasgenoten idd gevonden. Toch wel heel nieuwsgierig wie wie is hier! Nash bij jouw heb ik nu wel een vermoeden :stuck_out_tongue:

2 likes

Best wel balen dan!

1 klas 12 man. Ik ben nr 2 na Curd. Staat nog geen foto bij.

Ik ben nummer 10 :slight_smile:

Ik ben wel benieuwd naar woensdag… hopelijk valt het verkeer wel mee die dag

1 like

Balen, maar is het wachten wel waard. Zelf ook 2 jaar de inschrijvingen gemist (1x te laat, 1x volzet) vooraleer ik mocht starten :confused: Inschrijvingen goed in de gaten houden!

Succes aan iedereen die volgende week start! @royke74 en mijzelve hebben verleden dinsdag de nieuwe werkbanken alvast voor jullie gekeurd en opgewarmd :nerd_face:

4 likes

Helemaal zen na de eerste les ^^

2 likes

Ik vond het fantastisch heren! Succes dit

En nogmaals; die snotneus was van de hond. Dus geen zorgen. Heb thuis een stapel zelftesten :wink:

2 likes

Over wie heb je het?

Die nieuwe werkbanken zijn super, lekker groot werkoperavlak, pluim voor diegene dat die mooie werktabletten gemaakt heeft.

Succes iedereen.

2 likes

Ok zal het doorgeven aan Mark, onze klasgenoot … :ok_hand: Hij heeft puik werk geleverd

1 like

Bart Slangen, geeft les aan 2e en 3e jaar.

1 like

Spijtig dat het zo ver is… Anders schreef ik me ook in :slight_smile:.

Bart heeft bij Omega gezeten in Maastricht en Brussel. :sunglasses:

Er is heel wat interesse voor deze, denk dat hij dag en nacht werk kan hebben indien hij er nog wil maken…

Ik ga ook dat doorgeven maar ik vermoed dat dit een eenmalige actie was. Deze man heeft het rete druk met zijn eigen bedrijf.

1 like

Iets met hout vermoed ik? :wink:

1 like

Was weer een fantastische les heren!

@Sirrush Sven, waarom was je er niet? Toch de echte initiatief nemer op het forum. Alles ok?

3 likes

Had het vorige week doorgegeven, ik zit nog in Madeira momenteel.

1 like

Een heel vervelende, maar ben gisteren ziek geworden (randje longontsteking), waardoor ik niet kan komen straks. Omdat ik er vorige week niet was door vooruitgeschoven verlof (door Corona) heb ik wat schrik dat ik niet meer ga kunnen volgen. Zou iemand notities of indien mogelijk zelfs een video kunnen maken van wat we zien?