Top!
Zou je, als het niet teveel moeite is een basislijst willen geven?
Dacht zelf ook al aan een andere schroevendraaier set. Heb verder nog niets maar zou wel een horotec van 10 willen.
Vind het nogal lastig zoeken als ik op servia.
Top!
Zou je, als het niet teveel moeite is een basislijst willen geven?
Dacht zelf ook al aan een andere schroevendraaier set. Heb verder nog niets maar zou wel een horotec van 10 willen.
Vind het nogal lastig zoeken als ik op servia.
Het is toch best een duidelijke lijst op Daloze toch?
De fotokes staan er gewoon onder op de site.
Die benzinepot met deksel hoeft niet zo’n dure te zijn. Ik had hem zelf voor 4 euro op Ali besteld destijds.
Benzinepot met deksel
Antistofstolp
Rubber stofblazer
Roestvrijstalen loephouder past voor elke type loep
ASSORTMENT OF WATCHMAKER SCREWDRIVERS ON TURNING STAND, 8 PIECES + 8 BLADES
Omkeerbarewerkhouder voor 8³/4 en 19 ‘’’ calibers (verchroomd en gezandstraald)
Precisie zijkniptang met veren en ergogrip.
4 Pennetangen in messing
oliegever rood B7013-R
Werkkussen
Plastic ring
Oliehouder met 4 bakjes
Rodico Premium
Plastic pen
Pincet in carbonstaal D
Roestvrijstalen AA pincet
Bergeon loep N4
Controleloep dubbele lens 12x
Maar als ik het juist begrijp, kunnen we wachten tot de start om die te bestellen he?
Ja Roy, zo had ik het ook gedaan destijds! Maar hier zit bijvoorbeeld (als ik al snel even kijk) het etachron sleuteltje al niet tussen.
Ik had zelf al wat materiaal en had uiteindelijk wat dingen dubbel.
Yes, is eigenlijk geen probleem om 1e les te overleggen als je zelf al wat materiaal in huis hebt. Docenten kunnen bij Daloze spoedorder inzetten en laten leveren bij Syntra, dan staat de 2e les al de rest dat je mist meteen voor je klaar. Ik vond het op zich wel prettig om voor bepaalde dingen zoals de pennentangetjes allemaal met hetzelfde gereedschap te werken.
Helemaal waar… die had ik inderdaad ook los nog bij moeten bestellen. Dat was me alweer ontschoten, verder klopt se lijst wel aardig
Belangrijk is wel dat je echt de juiste oliegever koopt. De rest maakt niet zo heel veel uit qua uitvoering of merk
Nog 2 weken… er zou toch stilaan een mail mogen komen
Misschien vandaag? Start van het nieuwe schooljaar? Dunno…
Net de mail gehad voor de materialen. Kopen jullie gewoon de box van Syntra of gaan jullie het anders doen. Ik heb zelf echt nog geen kennis van zaken om in te schatten of het veel goedkoper kan voor een soortgelijke kwaliteit.
Ik volg het topic hier nog even of iemand mogelijk alternatieven heeft, of opties om dit goedkoper te bestellen
Anders ga ik geen keuze hebben vrees ik
Indien je zelf nog niet over gereedschap beschikt, zou ik - zonder twijfel - warm aanbevelen om gewoon de Syntra-set te bestellen. Is heel degelijk materiaal (Bergeon, Horotec…) en uiteindelijk heb je het allemaal wekelijks nodig.
Mijn horlogemaker geeft deze opleiding, zeer toffe man met enorme kennis van zaken. Heeft ook 20+ jaren voor omega zelf gewerkt in Zwitserland.
Al mijn horloges gaan naar hem en komen in perfecte staat terug.
Net de set besteld bij Daloze, ik heb wel het eea maar dan heb je teminste goede kwaliteit. Een van jullie nog op de opendag geweest?
Heb het voorgestelde pakket gekocht gisteren. Opendeurdag niet geraakt. Benieuwd naar volgende week!
Ja ik ook! Ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren al gehoord dat de klassen van leerjaar 1 deze ronde goed vol zitten
Enig over hoeveel we bezig zijn dan?
Begin al goed trouwens. Tweede les zit ik in het buitenland. Een uitgestelde vakantie die ik echt enkel in die week kon opnemen door omstandigheden.
12