Welkom!
Ik ben wel echt een complete nitwit dus ik hoop het onder de knie te krijgen . Alvast maar eens beginnen met behoorlijk wat filmpjes te kijken
Jij betaalde toch gewoon op basis van de mail he? Op mijn profiel van Syntra kon ik niets over de opleiding vinden. Ben voorzichtig met mails die zeggen dat je binnen x weken moet betalen, want anders…
Lol idem hier. Een maatschappelijk werker bij de VDAB Kan niet verder van horlogemaker staan
Ja heb betaald via de mail. Zag er legitiem uit en weet hoe het Belgische systeem werkt. Gaat wat meer uit de losse pols dan hier in Nederland.
Hier zou je waarschijnlijk via een beveiligde omgeving inloggen en dan met een x aantal betaalmanieren kunnen betalen haha
Agoog op een forensich psychiatrische afdeling hier haha. Van de zorg naar micromechanica. Mooi man
Geloof het of niet, maar wij Belgen zijn intussen al stilletjes uit de grotten gekropen We hebben zelfs al gaslampen
haha
Ochja, bedoelde het niet slecht. Vind Belgen vaak meer rust hebben. Niet zoveel bravoure en alles “mooi” maken, maar daadwerkelijk prioriteit stellen. Zonder België had ik nooit het secundaire onderwijs gehaald
Net als Nederlanders zijn er Belgen in alle soorten We zijn inderdaad algemeen ’ chiller of bescheidener’ hoewel ik niet zeker of dat wel de juiste bewoording is
Mijn beste maat is qua bloed een Nederlander en kan dat ego wel appreciëren alleen altijd maar overtuigd zijn dat ze de grappigste zijn als het absoluut NIET zo is …
Eigenlijk is een Belg en Nederlander
1: de beste en grappigste mix
2: Het begin van een slechte mop
We gaan prima overweg kunnen met elkaar, dat voel ik nu al
Ik heb gewoon via overschrijving betaald.
En ik kreeg deze ochtend volgend mailtje in de mailbox:
Ik nog geen mail terug. Maar wel meteen een gerust sterling
Heb je al de info over de benodigde lesmaterialen ontvangen? Kan ik eens kijken of ik dat goedkoper kan uithalen
Ik heb dit ook nagevraagd toevallig
Hier kreeg ik volgend antwoord:
"Beste Jonas,
Je zal inderdaad in de eerstkomende maanden nog een mail ontvangen ivm de eerste lesdag en eventuele aankoop van een materialenpakket zodat je goed voorbereid aan de lessen kan beginnen.
Mocht je nog verdere vragen hebben aarzel niet ons te contacteren."
@Nash Eens we de lijst hebben kunnen we mogelijk met de andere geïnteresseerden uitpluizen hoe en waar we de materialen het best/goedkoopst kunnen aanschaffen?
Lijkt me een goed idee . Ik vermoed dat ik eventueel wel het bedrijf van mijn vader kan gebruiken voor zakelijk inkopen als we iets vinden waar particulieren niet mogen kopen. We houden elkaar op de hoogte
Ik doe helemaal mee
De lijst is te vinden op de site van Servia.
Ik ga ook beginnen in september, moet alleen nog effe het geld overmaken.
Ben zeer benieuwd!
Wat is dat dan? Een duitse V2 lanceerinstalatie van uit de oorlog.
. Wel een Duits machine wat mogelijk nog de horloge van Wernher von Braum schoon gemaakt heeft
. Zou zomaar kunnen gezien de leeftijd
Nee. Het is een complete elma schoonmaakmachine met potten, deksels en zeefbakjes. Deksels zijn wel wat naar de knoppen maar enfin. Het ding werkt uitstekend.
Edit; als het goed is gebruikt de opleiding dezelfde. Dat zou mooi zijn. Kan ik misschien daar die deksels en pakkingen fixen