Horlogemakersopleiding Syntra Hasselt

Lijkt mij kwaliteit niks degelijk? Een dergelijk toestel voor dit bedrag geeft bij mij alleszins rode vlaggen :cold_sweat: Kan ook compleet fout zijn natuurlijk.

1 like

Tja… de reviews zijn enorm goed :sweat_smile:. Andere microscopen zit je al snel met dat tuitje in de weg. Deze leek me wel handig.

Zou zeggen, proberen en indien goed koop ik er ook één :joy:

1 like

Hahaha🤣. Misschien doe ik het wel. Eerst de bevestigingsmail.

Kan retourneren als het niets is

Yes idem tot dan beperk ik me tot obsessief horloges bekijken en willen kopen :joy::joy::joy:

Weer 2 nieuwtjes vandaag binnen

En deze volgende week

51SK98tRVBL.AC_SY1000

pfft :sweat_smile::sweat_smile:

Iemand bij ons in de les heeft er toevallig één aangeschaft :slight_smile: Zou volgens hem wel bruikbaar zijn om raderen te controleren, hoeveelheid olie in incabloc,… Vooral handig om een en ander te filmen / fotograferen. Maar blijkbaar schiet de resolutie van camera en/of LCD-scherm beetje tekort om het echt als betrouwbaar surrogaat voor degelijke microscoop te gebruiken bij bv. olie geven van ankerrad.

2 likes

Iemand van de recent ingeschreven studenten al een bevestiging gekregen?

1 like

Ik nog niet. Jij ook niet neem ik aan?

1 like

Nee :frowning:

1 like

3 likes

Mijne is ook binnen!
Nu zijn we dus klasgenoten

Inderdaad!

Dat ziet er wat meer behapbaar uit dan drie jaar lang elke week richting België tuffen…
(Maar wel al vol zie ik)

Zijn er nog andere opleidingen/cursussen die aan te raden zijn ?

Het is of België of Zadkine, 't is om het even denk ik. Heb zelf Schoonhoven gedaan, erg leuke tijd gehad maar om het vak echt te leren en werkzaam te worden in deze branch zul je een goede leermeester moeten vinden die u hierin begeleid en wilt opleiden. Het is een beetje d3 vraag wat je zelf wilt,? Hobby of proffecioneel

Hobby!
(Heb al enorm een baan namelijk :))

2 likes

Dan lekker naar Schoonhoven gaan, veel geleerd en een erg leuke tijd gehad.

Volgend jaar dan . (Want nu vol)

Dus wie zit er nu dit jaar officieel in de opleiding te Hasselt?

2 likes

Ik ben er bij! :slight_smile:

3 likes

Heb net betaald. Dus welkom klasgenoten!

2 likes