Horlogemakersopleiding Syntra Hasselt

Hasselt niet wat uit de richting voor jou Ruud? :sweat_smile:

Ik ook. Heb nog 3 kapotte ST36s liggen…

2 likes

Zeker wel… maar heb familie in de buurt en ā€œgratisā€ benzine. Mocht dit een hele goeie opleiding zijn…

Oke dan heb ik niks gezegd :grin:
Ik was overigens ook geen talentje :joy:

Ahh nu begrijp ik hoe jij aan zo’n dikke horloge collectie komt. :sweat_smile:

Valt wel mee!

Ik wijt het nog aan slechte loep… ik heb moeite met de balans… de rest gaat wel aardig.

2 likes

Deze opleiding en ook de deeltijd en voltijd opleidingen van Zadkine in Schoonhoven zijn leuke beginners opleidingen die laag drempelig je laten proeven aan het vak. Verwacht echter geen diepgaande theorie en praktijkervaring op te doen, daar is het simpel weg de opleiding en de tijd ook niet voor.

1 like

Aa shit. Ik jeb er nog geenšŸ˜…

1 like

Ik ga even naar de markt en lees hier 44 comments waaronder een kleine discussie :sweat_smile:

1 like

Kijk eens aan!! De horlogegoden zijn je gunstig gezind :stuck_out_tongue: Veel succes (en plezier), ga je zeker geen spijt van hebben.

1 like

Ik heb nog niets ontvangen. Wanneer had je je ingeschreven?

woendsag 5 mei :slight_smile:

en heb deze mail woensdag ontvangen.

Dus gƩƩn paniek :slight_smile:

2 likes

Gaaf! Succes!

2 likes

Gisternacht om 2.00🤣

Gisteren middag :stuck_out_tongue: hier.

Haha tja… zit wat in. Helemaal vergeten die btw heffing. Klote eu🤣. Thanks voor de waarschuwing

Mn pa heeft een kvk dus mogelijk kan ik zakelijk inkopen. Zal eens kijken wat er valt te regelen. Of de stoute schoenen aantrekken en een lokale horlogemaker bellen met de vraag of hij me materiaal wilt inkomen :smirk:

2 likes

Dan kan je op verschillende plaatsen binnen EU inkopen doen. :wink:

1 like

Mooi! Heb je adresjes? :innocent:

https://www.beco-technic.com/

Wel om studentenkorting vragen. :sunglasses:

2 likes

Zou dit wat zijn ipv een standaard vergrootglas? Lijkt me behoorlijk prettig om alles op groot scherm te zienšŸ¤”.

Kan ik meteen een videoblog maken Hahaha

https://www.amazon.nl/Microscoop-Videorecord-Vergroting-microscoop-verstelbare/dp/B081L4Y98G/ref=asc_df_B081L4Y98G/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=452953890427&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=687240356743131720&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9050886&hvtargid=pla-878145071256&psc=1