Is geen referentie die van septentrio.
Ik dacht eerder dat hij wegens drukte op het werk enkele weken niet meer aanwezig kon zijn, en dat men een bepaald aantal lessen moest gevolgd hebben om te mogen deelnemen aan examens. Maar ik zal het wel mis hebben, maar zo is terug te vinden in de whatsapp groep van de klas.
Klopt.
Klopt ook, wij zitten nog met 6 van die 12.
Er waren wat problemen in het begin van het eerste jaar in 2019, maar die werden op langere termijn wel opgelost.
Omdat jij al in de helft bent afgehaakt en dus niet in staat bent om de verbeteringen waar te nemen en ik de rit heb uitgezeten? Daarom?
Komt vooral door Corona ( 3 pers ) en sommige die het niet in de vingers hadden en ééntje, ja dat weten we eigenlijk niet echt hé, komen verschillende verhalen naar boven.
Helft? Nope. Overigens was de les opgeschort wegens covid een week of 2 later.
Wel hier hoor je het nu uit de eerste hand; die les was waardeloos dus ik vond het mijn tijd niet waard. Telkens opnieuw toekomen en horen ‘er is geen programma vandaag, haal gewoon nog maar eens je zakhorloge uit elkaar’, en dat week na week, no thanks.
Is geen discussie, ik heb een ervaring, de brulboei ook, we kunnen het daar gerust bij laten. Het overmatig positieve verhaal dat hier van de opleiding wordt opgehangen wou ik wat counteren want dat is niet juist mijns inziens.
Die ervaringen en tips worden hier net gevraagd door de TS, toch?
Ik overweeg ook nog steeds iets van een avond opleiding, al sloop ik alles. Blijf het interesant vinden en zelf vintage meuk nieuw leven in kunnen blazen lijkt me heerlijk. Wel met microscoop want loepjes kan ik echt niets mee.
Exact dat is/was ook mijn drijfveer. En het zakhorloge werk is top want geeft je veel inzicht. Maar niet om er een jaar in te blijven hangen zonder enige progressie. Wellicht zijn jaren 2 en 3 interessanter, dat kan ik niet beoordelen.
Ik heb in 2018 meegedaan aan zo’n 2 daagse clinic van @vinwat .
Uiteraard niet vergelijkbaar met een hele opleiding maar voor mij enorm leuk om op zo’n manier eens kennis te maken met wat het inhoudt.
Als de mogelijkheid zich voordoet zou ik zoiets absoluut aanraden, kun je als dat bevalt altijd nog een grotere commitment aangaan
Edit: excuses enigszins off-topic maar wel relevant.