Horlogeman_1978

Net een prettige en vlotte deal gehad met horlogeman_1978, een aanarder, bedankt !
Broes
bnootens

Enkele weken geleden een horloge verkocht. Goede afhandeling en prettige communicatie.

Een serieuze liefhebber van classic vintage horloges, tevens een goede verkoopervaring :sunglasses::+1:

@horlogeman_1978

Een horloge verkocht aan @horlogeman_1978. Goede communicatie en snelle betaling. Probleemloze transactie, keurig.

@horlogeman_1978 heeft een boek van me overgenomen. Prettige vlotte deal, betaling en communicatie. Een aanrader.

Een horloge verkocht aan @horlogeman_1978. Reageerde snel op berichten en hield zich netjes aan de afspraken. Vriendelijke man met veel verstand van horloges. Zeker een aanrader. :+1:t3:

Horlogeband verkocht aan hem. Alles verliep snel en soepel. Helemaal top👍

Horloge verkocht aan Elvan. Reageert snel met duidelijke antwoorden en komt afspraken na.

Prima verkoopervaring dus.

Gisteren mijn Tudor verkocht aan Elvan. Aardige kerel met verstand van zaken! Zal zo weer zaken met hem doen!

Deze week berichtje ontvangen of zijn broer contact met mij mocht op nemen vanwege een horloge dat ik hier te koop had staan.
Direct dezelfde avond afgesproken en een gezellig gesprek gevoerd over, uiteraard, horloges.
Direct zonder problemen verkocht , aanrader vanuit mijn zijde !

Nogmaals bedankt.
Pieter.

Voor de 1ste keer een horloge verkocht op dit forum, meer bepaald aan @horlogeman_1978.

Was zeer vlotte deal.
Dankjewel en veel succes met de Chr. Ward,

gr, Luc

Ook ik voor het eerst een horloge (Rolex SD43) verkocht via het forum.

Prettig contact, even aan de telefoon gesproken en een afspraak gemaakt. Hij gaf al direct aan de telefoon aan het te willen gaan doorverkopen, wat ik waardeerde.

Thuis opgehaald, papieren getekend en direct het geld overgeboekt. Zeer professioneel!

Mocht ik in de toekomst weer iets willen verkopen ga ik dit zeker weer via Elvan doen!

1 like

Prettige ervaring met @horlogeman_1978 Elvan, snelle betaling en vlot contact. Thanks, Mark

Vorige week heb ik via het blauwe gedeelte een horloge verkocht aan Elvan.
Alles verliep vlot en duidelijk; een goede ervaring.

Vorige week is een mooie Citizen naar @horlogeman_1978 vertrokken.
Dankjewel voor de vlotte verkoop Elvan !