Horlogemarkt categorie

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar kan niet zien of deze vraag al eens gesteld is.

Zou het een mogelijkheid zijn in de horlogemarkt categorie een onderverdeling te maken, bijvoorbeeld tussen een aparte sectie voor horloges en eentje voor andere zaken zoals bandjes etc.? Ik zie af en toe door de bomen (hoeveelheid berichten) het bos niet meer.

Gr. Marc

7 likes

Dit zal het inderdaad vergemakkelijken. Ook een categorie ‘verkocht’ zal voor het overzicht mooi zijn.

4 likes

Ik ben geen gids, maar weet nog wel een Damasko en Halios te koop. :sunglasses:

5 likes

Jaha! het aanbod is hier gigantisch! :smile:

Tijd voor een nieuwe oogmeting…
en/of de drank laten staan :wink:

Grt.

2 likes

Oeh, vooral een verkocht-selectieknop zou ideaal zijn. Weghalen gaat meestal ook wel rap, maar tussendoor alvast wegselecteren of (wat rigoreuzer) archiveren obv verkocht-label zou handig zijn.

1 like

Je ziet soms door de bandjeshandelaren de klokjes niet mee zul je bedoelen

5 likes

status:open toevoegen scheelt al een hele hoop… En Cat 3 leden ook zelf laten sluiten voor deze categorie lijkt me ook erg wenselijk

Misschien geen goed idee / iets teveel van het goede, maar ik zou het ook wel handig vinden wanneer de diameter al in de titel word vermeld.

Helemaal mee eens. Verkoop gedeelte is erg onoverzichtelijk. Lijkt me niet moeilijk om het wat te rangschikken toch…?

Helaas off topic maar niet aan dovemansoren gericht.
Binnenkort meer.
Daarnaast: een serieus voorstel stuur je middels een pb aan beheerders/eigenaar ipv het starten van een (off) topic.