Ach ja, het is ook niet erg, ik zet ze wel op MP.
Zonder leden heb je ook geen forum dus ik blijf lekker lezen op de achtergrond en soms post ik eens wat.
Zonder leden heb je ook geen forum dus ik blijf lekker lezen op de achtergrond en soms post ik eens wat.
Zonder leden heb je ook geen forum dus ik blijf
lekker lezen op de achtergrond en soms post ik
eens wat.
Wat Brutus bedoelt, een forum mag wel leden hebben, maar als die allemaal alleen maar lezen, dan valt er weinig te lezen op de achtergrond. Maar och, ieder geniet vh forum op z’n eigen manier. Ik heb er vrede mee. Ik kan me namelijk ook wel voorstellen dat aan de andere kant sommigen wel genoeg hebben gehoord dat ik van lugholes hou in daily beaters 
Precies het zelfde probleem waar ik laatste weken ook mee worstel. Graag wil ik mijn horloges verkopen (die ik zelf weer van een forumlid heb overgenomen) en een ander horloge van een forumlid kopen wat ik op het oog heb. Helaas kan ik geen TK bericht plaatsen en Marktplaats begin ik niet aan. Ik ben daar alle, in het half Nederlands geschreven, naar Nigeriaans scam stinkende berichten/reacties meer dan zat. Een betrouwbaar forum, dat is wat ik nodig ben…
Ik begrijp ook wel dat men verwacht dat een horlogeliefhebber ook een positieve inbreng moet brengen op andere forum gedeeltes, maar het TK gedeelte is toch een apart forum onderdeel, dus wat is er mis dat ‘iedereen’ daar een TK berichtje plaatst. Immers daar is het ook voor bedoeld…
gr.
Precies het zelfde probleem waar ik laatste weken
ook mee worstel. Graag wil ik mijn horloges
verkopen (die ik zelf weer van een forumlid heb
overgenomen) en een ander horloge van een forumlid
kopen wat ik op het oog heb. Helaas kan ik geen TK
bericht plaatsen en Marktplaats begin ik niet aan.
Ik ben daar alle, in het half Nederlands
geschreven, naar Nigeriaans scam stinkende
berichten/reacties meer dan zat. Een betrouwbaar
forum, dat is wat ik nodig ben…Ik begrijp ook wel dat men verwacht dat een
horlogeliefhebber ook een positieve inbreng moet
brengen op andere forum gedeeltes, maar het TK
gedeelte is toch een apart forum onderdeel, dus
wat is er mis dat ‘iedereen’ daar een TK berichtje
plaatst. Immers daar is het ook voor bedoeld…gr.
Hoi oripori,
Volgens mij geef je het antwoord al. De MP problematiek wil je ontlopen maar die krijg je hier ook als je hier de deur “open” zet…
Kan je dat een beetje begrijpen?
OriPori Schreef:
bericht plaatsen en Marktplaats begin ik niet aan.
Ik ben daar alle, in het half Nederlands
geschreven, naar Nigeriaans scam stinkende
berichten/reacties meer dan zat. Een betrouwbaar
forum, dat is wat ik nodig ben…
Probeer speurders.nl eens, dat is wat minder wild west. Ik verkoop daar soms eenvoudige horloges waar op het forum geen interesse voor is. Een beetje geduld en dan reageert er wel iemand die er blij mee is.
Zo kweek je ook nieuwe horlogeverzamelaars, want ook ik ben begonnen met een impuls aankoop van een simpele handwinder.
Hier moet ik je wel gelijk in geven …
Ook ik ben voornamelijk een lezer. En wat is daar mis mee. M.i. zijn er genoeg leden
die regelmatig al of niet interessante posts hebben. Heb wel reeds enkele horloges
via dit forum gekocht en ook 1 verkocht(zie mijn beoordelingen)
Ondanks de goede beoordelingen zal het mij waarschijnlijk nooit lukken op het verkoop gedeelte terecht te komen. Eigenlijk vreemd want ik mag zonder enkel probleem wel kopen(om te kopen ben ik blijkbaar wel betrouwbaar genoeg!
om te kopen… maakt de verkoper een inschatting…
om te kopen… maakt de verkoper een inschatting…
Alle posten door “meelezers” in dit topic, worden negetief geteld;)
Kom op jongens, niet zo mekkeren, maak foto’s van je horloge(s) en zet ze met een leuk verhaaltje op het forum en pak die draad op!
Ik mekker niet. Stel het alleen maar vast.
Ook ik ben voornamelijk een lezer. En wat is daar
mis mee.
Daar is niks mis mee GJB2010 (tu)
M.i. zijn er genoeg leden
die regelmatig al of niet interessante posts
hebben.
Jouw bijdrage is ook welkom hoor 
Heb wel reeds enkele horloges
via dit forum gekocht en ook 1 verkocht(zie mijn
beoordelingen)
We zijn met zijn allen heel blij dat het op horlogemarkt.nl een fijne plek is om te kopen. Dat heeft vast ook te maken met het toelatingsbeleid. (tu)
Ondanks de goede beoordelingen zal het mij
waarschijnlijk nooit lukken op het verkoop
gedeelte terecht te komen.
Het is geen kwestie van talent hoor. Als je het echt zou willen, dan zou het je vast wel lukken. (tu)
Eigenlijk vreemd want
ik mag zonder enkel probleem wel kopen(om te kopen
ben ik blijkbaar wel betrouwbaar genoeg!
Of je betrouwbaar genoeg bent om te kopen dat is ter inschatting van de verkoper. Horlogeforum bied aan horlogehobbyisten die een tijdje lid zijn en ook af en toe een bijdrage leveren de mogelijkheid om een gratis advertentie te plaatsen.
(zo dat schiet lekker op met mijn bijdrages zo. Ik denk dat ik binnenkort maar even een aanvraag doe om een advertentie te mogen plaatsen. Ik denk er namelijk over om toch afscheid te nemen van een leuke eco-drive.)
Je hebt 99 posts en bent sinds jan 2011 lid. Heb je uberhaupt al een aanvraag gedaan om tot het verkooptopic te worden toegelaten?
Bah wat is dat marktplaats toch een waardeloos iets. 2 horloges te koop staan en de meest belachelijke mailtjes en biedingen stromen binnen. Nu al een paar mensen gehad die een horloge willen kopen en zeggen het geld over te maken en vervolgens niks meer laten horen 
En uiteraard de financiële tegenvallers die uitgerekend op de dag komen dat het horloge betaald moet worden 
Tja. Dat gebeurt hier net zo en steeds vaker.
Het is altijd jammer dat de kwaden het voor de goeden verpesten, maar dat is de maatschappij tegenwoordig. Heb zelf nu ook 2 horloges op marktplaats staan en krijg er ook van die belachelijke biedingen op.
Een deel van mijn hobby is kopen en verkopen. Als
ik niet kan verkopen kan ik ook niet kopen en
staat mijn hobby dus stil. Ik begrijp dat mensen
er geen zin in hebben dat Jan en alleman hier zijn
of haar kermis horloges komt verpatsen (om het
maar een naam te geven) zolang je je netjes aan de
verkoopregels houdt is het toch geen probleem om
te verkopen? Ik wil juist hier verkopen omdat ik
zelf geen zin heb in marktplaats perikelen en hier
op het forum over het algemeen nette mensen
zitten.Voor alle duidelijkheid: ik respecteer de gestelde
6 maanden regel en ik start dit topic ook niet om
dwars te zijn. Ik ben alleen nieuwsgierig naar de
achterliggende gedachte.
Dit forum is geen marktplaats en bevat voornamelijk nette mensen, juist door deze regel.
Tja. Dat gebeurt hier net zo en steeds vaker.
Tja Bert, maar hier moet je er in ieder geval nog moeite voor doen en dan nog gebeurt het. Jammer! en onbegrijpelijk.
Jeffreyh1984 Schreef:
Een deel van mijn hobby is kopen en verkopen.
Als
ik niet kan verkopen kan ik ook niet kopen en
staat mijn hobby dus stil. Ik begrijp dat
mensen
er geen zin in hebben dat Jan en alleman hier
zijn
of haar kermis horloges komt verpatsen (om het
maar een naam te geven) zolang je je netjes aan
de
verkoopregels houdt is het toch geen probleem
om
te verkopen? Ik wil juist hier verkopen omdat
ik
zelf geen zin heb in marktplaats perikelen en
hier
op het forum over het algemeen nette mensen
zitten.Voor alle duidelijkheid: ik respecteer de
gestelde
6 maanden regel en ik start dit topic ook niet
om
dwars te zijn. Ik ben alleen nieuwsgierig naar
de
achterliggende gedachte.Dit forum is geen marktplaats en bevat
voornamelijk nette mensen, juist door deze regel.
En zelfs dan zitten er nog een paar Tokkies tussen.