Veenendaal is bij mij “om de hoek”… Mocht het
doorgaan (het liefst na volgende week) dan ben ik
geïnteresseerd. Het past wel bij mij, een elitaire
bijeenkomst voor een jochie van Rotterdam Zuid.
Elitair en echt uit Utrecht, kan niet beter.
Ik wil ook wel…
Vreemde reactie Waaruit blijkt dat dit een bevoorrechte groep is? Het is toch leuk als iemand iets organiseert en daarbij de eerste tien die zich melden uitgenodigd zijn, of vergis ik me? Heb je je al aangemeld?
harb Schreef:
Heeft niets te maken met duurste horloge´s of
geld.
Maar is wel een kleine bevoorrechte groep,is ook
eletair.
mocht ik mij vergissen dan mijn excusus.
@ Harb, nogmaals jammer dat je een leuk initiatief zo opvat, dat gevoel leeft alleen bij jou gelukkig…
Zoal al aangegeven heeft de locatie niet meer gelegenheid dan voor max. 10 personen op dat moment.
Ik heb van 1 geinteresseerde een pb gehad, graag een pb als je interesse hebt dan kan ik ook even uitleg geven mbt de locatie ect…
en alle pb’s beantwoord waarvoor dank…we zijn inmiddels al met 6, mocht je het leuk vinden om een een (helaas) wat kleiner gezelschap in een prachtige ambiance van onze gezamelijke hobby te genieten dan graag even een pb.
In overleg met de locatie hebben we kunnen regelen dat het max. aantal deelnemers is uitgebreid tot 15 man/vrouw.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, graag even een pb bij interesse gezien de korte termijn…
…er is ook mogelijkheid tot een golfclinic…
maar zonder gekheid, de locatie is geen restaurant maar er is gelegenheid om een hapje te eten, graag zsm even opgeven wie dit wil
…er is ook mogelijkheid tot een
golfclinic…
maar zonder gekheid, de locatie is geen restaurant
maar er is gelegenheid om een hapje te eten, graag
zsm even opgeven wie dit wil
Zolang ik niet de enige ben wil ik ivm de reistijd wel een hapje…