Nav van de eerdere post voor een nieuwe horlogemeeting heb ik hier en daar wat contacten gepolst en zodoende is er aanstaande 1 september de gelegenheid voor max. 8 tot 10 personen om in een sfeervolle locatie te in de buurt van Veenendaal onze passie te delen en onze nieuwe aanwinsten te laten zien. De locatie is zeer bijzonder, meer informatie wordt graag verstrekt aan degenen die zich aanmelden via pm.
Datum en tijd: 1 september vanaf 18.30 tot een uur of 22.00, mogelijkheid tot diner. Ik hoor graag of hier animo voor is.
Sorry maar ik heb eerder niets gelezen over een nieuwe horlogegemeeting.
En als dit maar toegangkelijk is voor 8a10 personen,dan laat ik dit graag
aan mij voorbij gaan,veel plezier met de elite
8 tot 10 personen is idd wel weinig.
Helaas bied de locatie niet aan meer personen de gelegenheid, heeft niets met elite te maken…wel erg jammer dat je dit zo opvat.
In mijn enthousiasme over de unieke locatie heb ik dit geplaatst maar ben het wel met Tom eens, dus het topic mag op slot.
Is een andere locatie geen optie dan?
capice Schreef:
Helaas bied de locatie niet aan meer personen de
gelegenheid, heeft niets met elite te maken…wel
erg jammer dat je dit zo opvat.
sorry maar 8a10 personen vind ik elitair.
M.V.GR. harb
Heeft niets met elitair te maken, Capice vraagt toch niet 8 tot 10 mensen met de duurste horloges of het meeste geld? Bovendien zegt hij net dat hij het niet zo bedoeld…
Heeft niets te maken met duurste horloge´s of geld.
Maar is wel een kleine bevoorrechte groep,is ook eletair.
mocht ik mij vergissen dan mijn excusus.
GR harb
Elitair is toch totaal iets anders. De eerste 10 zijn gewoon de gelukkige. Als dat gshock verzamelaars zijn is het dan elitair?
Elitair is als je 10 mensen uitnodigd met alleen maar Pateks en de rest mag niet komen.
Mij ging het meer om van hoe meer mensen hoe meer vreugd. Ik heb ook wel ee s meetings georganiseerd voor 15 man en dat is toch een stukje leuker
Veenendaal is niet zo ver bij mij vandaan, ik heb wel interesse
Als jij komt dan kom ik ook wel. Amersfoort - Veenendaal lukt ook wel
ik kan je zelfs op halen als het moet
Breng je me ook weer naar Apeldoorn
Nee rij vanuit mn werk naar Veenendaal. Maar bedankt voor t aanbod!
Haal je mij op?
Ja hoor
Ook wel interesse…
Veenendaal is bij mij “om de hoek”… Mocht het doorgaan (het liefst na volgende week) dan ben ik geïnteresseerd. Het past wel bij mij, een elitaire bijeenkomst voor een jochie van Rotterdam Zuid.
komen we al aardig op 8 a 10
En anders probeer ik wel iets te regelen in Apeldoorn. Zit wel etetje aan vast