Horlogemerk : Soyuz

Heeft iemand enige ervaring met of ervaring van het horlogemerk Soyuz?

Het is een russisch merk waarvan de naam nieuw leven is ingeblazen. Van origine waren de horloges die onder de naam Soyuz werden geproduceerd voor de elite van de communistische parij bedoelt. Momenteel worden er horloges voor de export gemaakt waarbij allerlei uurwerken worden gebruikt, interessant is dat ze een heuse tourbillon gebruiken op basis van een chinese Venus 175 kloon, en daarbij ook diverse skeleton uitvoeringen van dezelfde Venus kloon. Het oogt leuk allemaal, alleen in vergelijk met andere russen toch een stuk duurder. Aan de andere kant waar vind je een tourbillon voor rond de 900 euri?

Arjay

Ik heb ze zien staan op de beurs te Basel 2006. Ik kan me alleen nog een hele mooie (bijna topless) dame herinneren die de stand bemande.

(En nee, ik heb helaas geen foto´s)

gr,
Hans Mennink

Niet deze Hans :wink:

Was pas even op de juweliers beurs daar stond de benelux importeur.
De horloges zien er erg goed uit alleen wel allemaal klein uitgevoerd wat ik persoonlijk wel jammer vind.

Prijs/kwaliteit wellicht iets duurder dan een aviator maar je hebt een ook wat exclusiever merk.

De marketing pakken ze goed aan met miss russia 2005 (schaars gekleed)
Kreeg nog een mooie poster en flyers van deze dame in mijn handen gedouwd toen ik weg ging.

Nee, die van Soyuz had kleinere oren…