Horlogemerken en liefdadigheid acties

Helemaal mee eens!:+1: en ik ken persoonlijk enkele mensen die dat in de praktijk ook écht doen.:wink: Dat is dan op persoonlijke titel en dat kunnen mensen in mijn ogen niet vaak genoeg doen. :blush::+1:

Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat bedrijven dat op grote schaal met meer middelen doen dan dat een particulier dat kan. Dan kan er verandering worden bereikt. Logischerwijze verbinden ze daar dan ook hun naam en reclame aan. Want mede daardoor zijn ze in de gelegenheid om dat soort dingen überhaupt te kunnen doen. Een bedrijf dat slecht loopt zal over het algemeen ook geen geld vrij maken om iets voor de wereld te kunnen betekenen. :wink:

4 likes

Zou iedereen eens moeten doen. Ik kom vaak op plekken waar mensen letterlijk uit de vuilnisbak vreten. Vind het maar naar om te zien. Alleen je moet soms wel een beetje selectief zijn want helaas kun je niet iedereen een broodje en koffie geven.

Da’s ook wel weer waar inderdaad.

1 like

Ik ben het helemaal met je eens man en ik spreek (helaas) uit eigen ervaring.:+1::pensive:

2 likes

Wat betreft het geven van een broodje of het moeten eten uit een vuilnisbak?

2 likes

Ik dacht dat Omega een samenwerking heeft met Orbis International en ook een aantal horloges met hun logo heeft.
Edit: meer in het algemeen, goed als bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen. Moeten we ook niet te zuur over doen :slight_smile:

2 likes

In beide gevallen is het woord “helaas” op zijn plaats, maar het gaat hier uiteraard niet om de inhoud van mijn persoonlijke ervaring. Het ging er meer om dat ik jou liet weten, dat ik uit ervaring begrijp waar je het over hebt en het met je eens ben.

2 likes

Only watch.

Doen veel merken aan mee. Zitten indrukwekkende stukken tussen voor een goed doel.

1 like

Want omdat het je favoriete merk niet is kunnen ze per definitie niks goed doen?

Verantwoord c.q. moreel goed ondernemen zou ieder merk moeten doen. Als het je goed gaat, dan mag je best de minderbedeelden helpen.

1 like

Doe dat dan in een shirtje zonder Invicta of gelijk welk merk dan ook zo prominent. Maar misschien is dat een “cultuur” verschil.

1 like

Kijk dit is echt super. Dan help je de mensen echt. Maatwerk.

2 likes

Nee hoor. Heeft niets met het merk te maken.

Dat is zeker in Amerika volstrekt normaal.
Daar heb je een maatschappelijke druk èn noodzaak op dat punt.
Van de overheid hoef je het daar niet te verwachten en men is trots dat men, als het goed gaat, bij kan dragen.

Het zal me trouwens een zorg zijn of ze met Rolex sponsoring op het shirt, Lacoste sponsoring op de broek, Nike gesponsorde schoenen etc. aan de bak gaan. Als iemand het maar doet…

1 like

Ok heftig. Gelukkig gaat het nu weer beter toch?
Maar je hebt gelijk, we moeten ook niet teveel afdwalen.
Horloges, daar draait het om. (Is al de 2e keer dat ik dat zeg vanavond :roll_eyes::thinking:) :+1:t3:

1 like

En ik heb daar wel wat moeite mee, zo kunnen meningen verschillen :wink:

1 like