Horlogemerken met het lelijkste logo of naam

Zo zit ik een beetje te kijken naar horloges en wat mij opvalt is dat er merken zijn met mega lelijke logo’s.

Zo vind ik Steinhart echt lelijk. Dat logo maar ook de naam: ‘Steen hard.’ Of in het Engels ‘rock solid.’
Dat vind ik geen term voor op een horloge. Laat staan dat je dat logo aan iemand wil showen.
Ik vind dat meer een term voor wanneer je een one night stand hebt.

Dan heb je nog Christopher ward… Tja ben ik ook niet echt van te spreken. Al is het horloge nog zo mooi, met zoiets op de plaat… Ja nee bedankt… Ward klinkt gewoon als Wart wat Engels voor wrat is, en laat dat nu juist een term zijn die je absoluut niet wil gebruiken tijdens een one night stand.

Bij sommige merken denk ik echt: hadden jullie, maar wat langer erbij stil gestaan.
Of had de community gevraagd. Ik snap het een logo en zo kost geld een leuke naam verzinnen ook. Maar ja het is naar mijn mening toch wel een groot deel van het horloge…

Zijn er nog horlogemerken waar jullie niets mee hebben of waarvan jullie zeggen nee bedankt? Ik ben hier vooral op de naam ingegaan maar er zullen vast en zeker ook lelijke logo’s zijn. Enige wat ik zo even kan bedenken is de 5 op de seiko 5jes. Staat als een tang op een varken, vind ik dan…

Afijn wat vinden jullie? En natuurlijk de hamvraag heb je al eens een horloge laten schieten vanwege het logo of de merknaam dat je dacht, ‘nee dat ga ik niet doen.’ Ik namelijk wel… Een Steinhart, ik had gewoon geen zin in die naam.

Let vooral even hier op voordat dit ontspoort:
FORUMREGELS
De volgende handelingen, gedragingen of activiteiten zijn pertinent NIET toegestaan;

1. Het respectloos bejegenen van bedrijven of hun producten…
18 likes

Omdat het topic eigenlijk al de bovenstaande forumregel raakt, meteen maar gesloten.
Graag gedaan.