horlogemuur

Hi,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat ik mijn kamer mag verhuizen naar die van mijn zus want die is al een poosje uit huis. Voor mijn zus niet het leukste want is toch apart als je vaste plek na jaren ingenomen wordt door je irritante broertje. :wink:

Wat heeft dat met horloges te maken? Nou mijn zus had een van haar muren met oude bladmuziek beplakt wat ik er erg gaaf uit vind zien.

Nu wil ik eigenlijk hetzelfde doen alleen dan met vintage horlogeadvertenties. Om de hele muur te beplakken met originele advertenties is niet betaalbaar en dat vind ik ook wel zonde. Dus mijn idee is om de advertenties op de muur uit te printen op “vintage papier” (als dit er een beetje ok uit ziet natuurlijk) en dan een aantal echte advertenties ingelijst ophangen.

Er zijn al een aantal topics over gemaakt maar wat zijn nu de echte must have advertenties die er sowieso op moeten komen en als er een gaaf verhaal achter zit hoor ik die ook graag!
advertenties die ik van plan ben aan te schaffen:



16 likes

Leuk idee.:+1:

1 like

Origineel. Ik zou zeggen google eens op “vintage watch adverts”.
Ik zie de after foto’s graag terug!

1 like

Mijn beste,

Een grandioos idee!!
Succes met de uitvoering!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk idee! Eigenlijk alle “klassiekers”. Sommige heb je al hierbiven staan. Hier zomaar een rijtje:
Omega Speedmaster
JLC Reverso
Rolex Day-Date/Submariner/Daytona
PP Nautilus
AP Royal Oak
Cartier Tank en/of Santos
A.Lange &Sohne Lange 1
VC Overseas
IWC Portugieser
Zenith el Primero
Breitling Navitimer

Zo zijn er nog wel een aantal.

Succes! Maak je een foto als je muur vol hangt?

1 like

Top idee voor iemand van jouw leeftijd👍🏼
@Chillekasper heeft er misschien nog een paar met wat mooie vrouwen erop. Ook leuk op jouw leeftijd :wink:

2 likes

Ik heb genoeg foto’s!

Als je meer wil :grimacing:

8 likes

Volgens mij is het de bedoeling dat de advertenties op zijn muur moeten komen.
Niet @dailyjan zelf :sweat_drops:

11 likes

:joy:

2 likes

Tof idee! Ben benieuwd naar het resultaat.

Ok goed… jammer :unamused:

Kerel, jij schiet wel met scherp de laatste dagen hé!

:joy:

Ik dacht dat je zoiets bedoelde joh! :rofl:

5 likes

Vandaag de dag had IWC een claim kunnen verwachten wegens discriminatie jegens de vrouw.

Wat zijn we toch ook een zachtgekookte eieren geworden.

Succes met je idee :+1:

1 like

Ik vind het echt een gaaf idee om te doen. Is er niet toevallig een mogelijkheid om op die manier een behang te laten maken dat blijft het vast beter dan printjes.

Die zijn niet vintage :joy:

1 like

Ik heb nog wel oude tijdschriften (jaren 70 en 80) met mooie advertenties van diverse merken, Rolex, Omega, Patek, Longines, Citizen en nog een paar andere merken…

Mocht je interesse hebben stuur me dan een PB.

Ik heb nog wat originele Rolex Advertenties liggen.

Vooral jaren 60. Als je interesse hebt stuur maar een bericht.

Volgende keer onder een blur, gaarne. Dit is niet de eerste keer dat je een topic vult met blote vrouwen. Iets waar ik meestal geen bezwaar tegen heb, maar liever niet zonder blur in algemeen …

1 like

Zonde als die vette horloges ook meeblurren…