HorlogeOpa

Graag gedaan, ik heb het contact ook als prettig ervaren!

Hans

Leuke, snelle deal gemaakt met Hans. Horloge werd omschreven als nieuw, en dat klopt ook. Snelle verzending, top verpakt!

Aanrader :~

Leuk dat hij in de smaak valt. Nu ben je opeens toegetreden tot de groep “stijlvolle dragers”!:wink:

en dan nu in afwachting van het pakje van Bert(zoveel)

Spannend…zou ze veel veranderd zijn?

PS: ik heb het niet over de pakketbezorger nee :smiley:

De “oude” pakketbezorgster was niet oud en zeker Miss Post.nl (lekker ding), helaas komen er nu puisterige studenten…

Recentelijk een klok verkocht aan Hans en kan niet anders zeggen dan dat dat een zeer fijne ervaring was.

Een echte liefhebber en man van zijn woord(tu)

XXoF Schreef:

Recentelijk een klok verkocht aan Hans en kan niet
anders zeggen dan dat dat een zeer fijne ervaring
was.

Een echte liefhebber en man van zijn woord(tu)

Heb ik die nog steeds? Word wat vergeetachtig :smiley:

Net even een “vluggertje” met Hans! :roll_eyes:

Altijd een goede en gezellige deal, mooi dat je weer terug bent Hans!

Groet,
Werner

1 like

Assortiment bandjes overgenomen van @HorlogeOpa. Prima prijsje en snel verzonden … top verkoper dus :+1:

1 like

Kijk ik dit topic even door … en verrek, deze zit nog steeds in mijn verzameling. Dat was een uitstekende aankoop.

1 like

Vlot in communicatie en betaling die @HorlogeOpa aanrader!

1 like

Gisteren een leuk horloge overgenomen van @HorlogeOpa :+1:

Nogmaals hartelijk dank Hans, en leuk je weer eens gesproken te hebben!!

Ben er blij mee :smiley:

1 like

Het was zeker leuk om jou, je zoon en de bolide te zien👍 Succes met de ralleysport en uiteraard de Casio!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @HorlogeOpa Hans. Alles zo als het moet gaan, dank je Hans👍🏼

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @HorlogeOpa. Vlot contact en alles tip top in orde.
Nog even gezellig gepraat, uiteraard over onze hobby.

Dank Hans en graag tot een volgende keer!

1 like

Gezocht topic stond nog geen 3 minuten online, neemt Hans al contact met mij op. Geef me je adresgegevens maar dan stuur ik hem op. Super actie en nogmaals bedankt, als er een forumspirit award is verdient de beste man hem :+1:

2 likes

Mooie mesh gekocht van Hans @HorlogeOpa naar grote tevredenheid. Vriendelijk contact en alles was snel geregeld. Razendsnelle verzending. Aanrader! :+1:

1 like

De reacties hierboven spreken voor zich en ik kan ze enkel beamen. Vandaag heb ik van Hans @HorlogeOpa een zeer fraaie en nette Breitling Colt overgenomen. Hans moest in een Haags ziekenhuis zijn voor een bezoek. We hebben met elkaar daar afgesproken en konden zo het droeve toch met het nuttige verenigen. Warm aanbevolen.

1 like

Het was gezellig “zaken doen” met @HorlogeOpa. Hartelijk dank Hans! Zeker aan te bevelen als koper!

1 like