Snelle deal met Hans, prettige communicate sn zeer snelle betaling!
Dat doet idd heel snel pijn met de betalingsverzoeken van tegenwoordig
Snelle deal gehad met Hans aka @HorlogeOpa.
Heldere no-nonsense communicatie en snelle betaling.
Zéér aan te bevelen
Een snelle en leuke deal met Hans gemaakt, fijne communicatie en snelle afhandeling van de verkoop van mijn horloge. Bedankt @HorlogeOpa!
Een leuke ruildeal gemaakt met Hans. Met wat berichten heen en weer een overeenkomst gesloten. leuke/ goede en vooral snelle communicatie. Met @HorlogeOpa valt zeker goed zaken mee te doen en is zeker een aanbeveling👌!
Vandaag mijn MM200 binnengekregen na een snelle flits-deal met @HorlogeOpa Erg blij mee! Stuurde het (goed verpakte) pakketje snel op na het sluiten van de deal. Zó zien we het graag, bedankt!
Mooie deal met Hans, @HorlogeOpa, goede communicatie en alles lekker vlot verlopen.
Ik kan Hans aanraden!
Wederom een deal gehad met Hans aka @HorlogeOpa
Dit keer verkocht ik mijn Casio G-Shock Steel.
Een échte liefhebber is Hans! Tevens zeer prettige communicatie en snelle betaling .
Voor herhaling vatbaar bedankt!
Gister een 1171 band verkocht aan @HorlogeOpa
Snelle en fijne transactie en zo weer een speedmaster compleet gemaakt!
Fijn zaken doen! Aanrader!
Mooie Seiko overgenomen van @HorlogeOpa, snelle deal, snelle verzending, perfecte verpakking, horloge in mooie staat, fijne communicatie, wat wil je nog meer. Aanrader! Bedankt!
Een nog mooiere Seiko overgenomen van Hans @HorlogeOpa , opnieuw een top ervaring, supersnelle verzending, fijne communicatie en het horloge was in een nog mooiere staat dan was geadverteerd.
Een klein misverstand m.b.t. de band werd direct en meer dan perfect opgelost met een servicegraad waar de meeste horlogedealers jaloers op mogen zijn.
Altijd fijn om transacties te doen op HF, maar de deals met Hans steken er dan nog steeds met kop en schouders boven uit.
Kortom, Hans is een top HF-er!
De opstelling van “de klant” is hier mede de oorzaak van
Na goed mailcontact een ruil gedaan met @HorlogeOpa. Dit is me zeer goed bevallen. Vandaag het horloge binnen gekregen en deze was boven verwachting mooi. We hebben er beide een hele mooie Seiko limited edition bij en zijn ook beide blij.
Leuk detail was dat er nog een persoonlijk kaartje bij zat.
Een absolute aanrader om “ zaken” mee te doen.
Gr, Edwin
Vandaag horloge verkocht hier op het forum aan @HorlogeOpa alles was eigenlijk binnen een uur geregeld na wat prettig gecommuniceerd te hebben.
Snel betaald en horloge vandaag op de post gegaan al dus echt een top transactie!!
Prettig zaken doen met deze eerlijk oprechte vent!
Enkele dagen geleden een horloge bandje verkocht aan @HorlogeOpa.
Kwam direct met een goed bod en de deal was binnen een uur geregeld!
Zeer prettige en snelle communicatie! Aanrader!
Leuke ruildeal gedaan met @horlogeopa
Hele fijne communicatie en allebei snel verzonden.
Hele prettige deal en een aanrader dus
Net een horloge afgeleverd aan @HorlogeOpa. Speciale seniorenprijs gerekend, helemaal naar Eindhoven gereden, begint-ie in het ervaringen-met-topic te klagen dat ik me er makkelijk van afmaak met mijn advertenties. Het is dat het zo’n ontzettend aardige kerel is… Graag nog eens Hans!