Horlogeopknapbeurt

Ik ben in het bezit van een Marti incabloc van ca 35 jaar oud. Het horloge heeft emotionele waarde en is een kado van mijn opa aan mijn vader. Het glas vertoond krassen en de kast ook. Gezien de leeftijd is hij in een goede staat en hij loopt perfect. Ik wil het glas echter krasvrij hebben en misschien is het raadzaam er een nieuw glas op te laten zetten. De kast wil ik laten polijsten zodat die er weer als nieuw uitziet. Ik heb geen idee hoeveel dit gaat kosten en waar ik dit het beste (het liefst in amsterdam) kan laten doen. Ik zal vanavond ook ff een fotootje posten. Wie heeft een idee van de kosten en een goed adres?

AWC (Amsterdam Watch Company) Hartenstraat. Niet goedkoop wel goed.

hans

Niet goedkoop maar ik heb geen idee waar ik aan moet denken en of het wel zinvol is. Als de resauratie veel meer dan de waarde van het horloge is lijkt het me niet de moeite waard.

dreski Schreef:

Niet goedkoop maar ik heb geen idee waar ik aan
moet denken en of het wel zinvol is. Als de
resauratie veel meer dan de waarde van het horloge
is lijkt het me niet de moeite waard.

Die vraag kun je ze dus ook stellen :slight_smile:

hans

dreski Schreef:

Niet goedkoop maar ik heb geen idee waar ik aan
moet denken en of het wel zinvol is. Als de
resauratie veel meer dan de waarde van het horloge
is lijkt het me niet de moeite waard.

Maar je zegt dat horloge emotionele waarde heeft. Da’s toch veel belangrijker dan de financiële waarde?

oops dubbele post

Ik ga wel eens informeren. Dit is hem overigens.
Als de kosten zo hoor worden dat het de aanschaf van een nieuw horloge beperkt berg ik hem wel netjes op. Als Horlogejunk wil ik namelijk steeds weer meer en meer. :wink: