Horlogepauze en back with a BANG

Tuna’s zijn heerlijke horloges. Gefeliciteerd met deze bijzondere uitvoering! :+1:t3:

1 like

Dat tillen valt reuze mee door de titanium kast. Het horloge + band wegen samen slechts 110 gram wat eigenlijk dus een vrij gemiddeld gewicht is.

Een top Seiko. Mooie toevoeging zeg. Proficiat

2 likes

Dat is idd niet veel, had even niet door dat het titanium was!
Dan wens ik je gewoon vertrouwd weer draagplezier.

1 like

Mooi hoor, mazzelaar :slight_smile: Ik kijk niet zo veel op marktplaats meer… Is titanium met een soort coating dacht ik toch?
Batterij vervangen is wel een beetje een “operatie”.

1 like

Zeker veel mazzel mee gehad. Er komt veel leuks voorbij op MP.

De kast zelf is van normaal titanium en dat heeft een harde titanium nitride coating.

De EOL is wel actief, dus de batterij moet binnenkort vervangen worden. Dat wordt nog even kijken waar ik dat kan laten doen. :thinking:

2 likes

Proficiat met deze aparte verschijning! Geniet ervan, het is een uniek stuk :smiley:

1 like

Uniek is hij wel, maar daarmee is alles gezegd denk ik.

Is als een eerste liefde, je denkt wat een prachtig ding, maar als de verliefdheid vervaagd komen de gebreken naar boven. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Da’s een joekel zeg. Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

1 like

Het horloge ziet er vrijwel NOS uit zeg, bizar!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtig horloge! En laat je niet van de wijs brengen dat het te groot zou zijn, dat hoor ik ook steeds over de Marinemaster en dat valt in werkelijkheid ook mee :wink: Getallen zeggen niet alles!

1 like

Heel vet en goud-ig. Geniet ervan, deze ziet er top uit!

1 like

Grandioos! Gefeliciteerd!

#kroepoekstyle

1 like

Wat een knaller zeg :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Je kunt kleiduiven schieten!

1 like

Wow, wat een bakbeest, geniet ervan!

1 like

Zie je nou: niet op MP en eBay kijken, gaat gelijk weer mis.

Enne > niet mee in het water springen zonder zwemvest, anders lig je gelijk op de bodem :slight_smile:

1 like

Oei verschrikkelijk ding. Maar ok toch veel plezier er mee.

1 like

Top, een klassieker onder de duikers, love it.

1 like

Een echte klassieker! Mij helaas te groot, maar voor de rest spreekt hij mij erg aan.

1 like

Mooie tank :wink:

1 like