zeer mooi horloge, wat voor mij een afknapper zou zijn bij een horloge in deze high end klasse: die afgekapte 12, tjesus, degene die dat goedgekeurd heeft zouden ze moeten ontslaan;)
Je ziet het heel vaak eigenlijk maar het is net alsof ze er later achter kwamen dat er nog een subdial op 12u moest, BAM, we rammen er gat in…doe dan gewoon geen cijfers of een streepje of zo…n e way…kweenie of dit jouw pols is maar hij is inderdaad wat aan de grote kant, geeft niets als het een ice watch is maar in deze prijsklasse moet het wel een beetje goed zitten…
Inderdaad … die 12 jammer. Voor de rest is dit horloge echt perfect/kunst! Ik kan me Albranius wel voorstellen
Lowlander Schreef:
zeer mooi horloge, wat voor mij een afknapper zou
zijn bij een horloge in deze high end klasse: die
afgekapte 12, tjesus, degene die dat goedgekeurd
heeft zouden ze moeten ontslaan;)
Je ziet het heel vaak eigenlijk maar het is net
alsof ze er later achter kwamen dat er nog een
subdial op 12u moest, BAM, we rammen er gat
in…doe dan gewoon geen cijfers of een streepje
of zo…n e way…kweenie of dit jouw pols is maar
hij is inderdaad wat aan de grote kant, geeft
niets als het een ice watch is maar in deze
prijsklasse moet het wel een beetje goed zitten…
Zo zie je maar… smaken verschillen… De wristshots doen het horloge iig geen goed hier. Het horloge is veels te groot. Ik heb zomaar het vermoeden dat dit horloge qua styling niet echt tijdloos zal blijken zijn…
Die halve 12… Tja, ik vind het wel iets IWC-achtigs hebben, ze kappen wel vaker cijfers of voor een subdial.
Zou het zelf leuker vinden als bij het jaar, de “2” en “0” van 2013 (nu) op een losse schijf zouden zitten. IMHO ziet het er nu raar uit dat 20 aan elkaar zit en de 1 en 3 los. Ik begrijp waarom het is, maar toch.