Horlogepraat buiten het forum.

Ha jokes on you, zoveel gesprekken heb ik niet dus ik ben snel te pleasen.:grin:

1 like

Haha, tappen jullie geen moppen door de marifoon?

1 like

Hahah nee wij niet maar dat geouwehoer op die kanalen zijn soms best vermakelijk :joy:

1 like

Haha ja precies, daarom vroeg ik het ook. Ik heb daar de raarste verhalen gehoord. :beer:

1 like

Ouwe dekmatroos.

2 likes

Uhh, over horloges op hf. Ok. En buiten hf, ook ok. Maar over de marifoon? Over en uit?

Ik was altijd Chef Spinnaker: ik was het enige bemanningslid dat nƭet om de haverklap in dat luik lazerde na een flesje rosƩ. :sunglasses:

Haha, scherp.

On topic: ik had toen nog een Chotovelli horloge van 52mm. Google maar eens. :zipper_mouth_face:

1 like

Is Han vast blijven hangen aan die Chotovelli…

Autosloperij wellicht? :joy:

Sterkte met het hele verwerkingsproces.
Erg om dit te horen… :disappointed_relieved:

1 like

Ik had het van Frans zelf willen horen. :expressionless:

2 likes

Heftig, veel sterkte.

Zo’n groot horloge was de reden dat je niet door het luik kon vallen zeker? Spinnaker, lijkt me gaaf voor op mijn piraatjol :grin:

1 like

Laten we deze discussie maar stoppen. Het leidt nergens toe. We gaan ons gewoon weer bezig houden met onze mooie hobby.
Groet, bb

Discussie? :thinking:

Ik heb me geen moment gerealiseerd dat er een discussie gaande was. :joy:

1 like

Bijna allemaal horeca jongens. Kroegen, coffeeshops, clubs, restaurants, DJ`s etc. Van eigenaar tot leverancier of gewoon achter de bar. Van wat die Engelsen wegzuipen en roken kan je wekelijks een aardig horloge aanschaffen. Vooral de leveranciers :v:t4: jah man.
Verder nog 2 fysiotherapeuten, 2 personal trainers, eentje met een sigarenzaak, eentje met een bouwbedrijfje en mijn eigen vrouw.
Dus eigenlijk allemaal gewoon hard-werkende jongens :lying_face:, waarvan er letterlijk geen eentje ooit een stropdas heeft om gehad.

nee, daar rij ik wel bijna dagelijks doorheen met de scooter :smiley: vinden ze niet leuk als ik toeter, dus doe dat ook bijna dagelijks.

Sinds een jaartje niet meer, maar de grens tussen Abcoude en Amsterdam is…een golfbaan.
Abcoude :thinking: wat is dat nou weer ? Nou vooruit, even een introductie :

In Abcoude is de laatste mode al 40 jaar hetzelfde :

In 2010 nog nr 5 , maar sinds ik er woon, en Mathijs De Ligt naar Turijn is gevlogen, zijn ze omlaag gekukeld naar de 7e plek :point_down:t4:

Gelukkig heeft Ajax mijn nieuwe buurman Promes gekocht, dus hopenlijk stijgen we dit jaar weer :tada:
Huis van Quincy ( ik mag Quincy zeggen ) :

Wij hier in Abcoude ( bekende mensen zoals Do, Floortje Dessing, Petertje vd Veurst, Najib Amhali, Patrick Lodiers en ik ) gaan graag om met mensen aan de andere kant van de A2 …Vinkeveen. Je weet wel, Vinkeveen, daar aan die plassen, 500 meter verderop :

Daar woont en vaart het halve Mokumse boeven-legioen, en de rest van hip Amsterdam die Oud-Zuid zat zijn.

Dus nu snap je, dat op welk terras ik ook ga zitten, ik doodgegooid word met die dingen :joy:
Plus mijn Vostok natuurlijk.

Ook niet ( vieze grote beesten :confounded: ) maar wel elke dag paarden langs mijn huis…da`s wel weer gezellig. In het weekend met koetsjes erachter…heel romantisch :hugs:

6 likes

Geweldig :joy::ok_hand:
Ik zie het zo voor me. Al die kakkers kijken alsof ze met een sok aan, in een plas water zijn gestapt.

2 likes

Naar die kakker op die scooter. :joy:

2 likes

Er gaat een slingerweg dwars door die golfbaan heen, en af en toe pak ik dan een zijtakje ( meestal tot ergernis van mijn vrouw :rofl: )
Staan ze allemaal woest te gebaren met een golfclub.

Nee, geen rode broek :sunglasses:

2 likes

Kakker?!
Ik ken je niet in persoon @FransT, maar ik had me je op grond van je uitingen 's forums voorgesteld als iemand die qua kledingstijl dichterbij je profielfoto zou staan dan bij bovenstaande meneer met de rode broek.

:sweat_smile:

3 likes