Horlogeproject voor Oekraïne

Goed initiatief @MGS. Uitvoering is echter iets minder.

Je zou het ook om kunnen zetten in een “will it blend fundraising” met als doel 250 euro ofzo.
Als alle grappenmakers 2,50 euro doneren zijn we er best snel.

3 likes

Schot voor de boeg:

Je zou bv op de indexen van 12 tot 6 uur een :boom: kunnen zetten (strijd).
Dan van 6 naar 12 uur vredes indexen in de trend van: we hebben overwonnen en leven weer in vrede.

Nou ik weet het wel hoor, echt waar wat een topic :joy:

2 likes

Ach de bedoeling is goed, maar verder :scream:
Doe maar weer snel in het plastic, en stop het in de brievenbus van de Russische ambassade.

2 likes

1 like

Dat zou een stunt zijn :smile:

Leuk idee wel, gaaf als je dit belangeloos doet voor de mensen in Oekraine.
Wijzerplaatje vind ik niet zo schokkend. Ik zie het als de indexen zijn bommen gericht op Oekraine.
SOS is een hulpkreet en in het rood (bloed) geeft de urgentie aan.
Smakeloos vind ik niet, eerder realiteit.

Succes ermee.

Mooi initiatief en een mooi gebaar.

Even contact opnemen met @ jur
Ik heb laatst deze geveild om geld in te zamelen voor een goed doel. Niet voor giro555 maar ik heb zelf een doel dat mij aanspreekt gekozen en het opgehaalde geld direct overgemaakt.
Ik had een andere opzet voor ogen maar daar kreeg ik geen toestemming voor. In overleg met Jur mocht ik op een andere manier uiteindelijk toch van start gaan.

Tsja, ik vind de bommen en het bloed niet echt passend bij de situatie. Of eigenlijk wel maar je snapt m’n punt.

1 like

Dit :point_up:

Ik vermoed dat wanneer je beloofd dit horloge af te geven bij de russische ambasade bij X opgehaald bedrag, er heel wat mensen zijn die mee gaan doen.

Let’s say; €500,- en hij ploft bij de ambasadeur op de mat. Opgehaald bedrag gaat naar een organisatie daar.

Ik voel er wel wat voor

1 like

Wel met een camera van het journaal !
:innocent:

1 like

Haha🤣.
Zie die kop al kijken;

Boeiend.

Wel eindelijk eens een eigen ontwerp :+1:t2:

8 likes

:joy:

Zo zag ik het ook

Als je hier nou op 1 april mee was gekomen😂

Ik respecteer de intentie maar ben het eens met andere reacties op de wijzerplaat. Die moet anders. Blauw/geel, mooi! Nationaal schild van Oekraïne, prachtig! Wellicht kunnen er wat typisch Oekraïense elementen in verwerkt worden. Zonnebloemen, nationale symbolen/dieren… en gewone indices. Wellicht een mooie (betekenisvolle) text in het Oekraïens.

Geen bommen of bloed. Daar willen we Oekraïne niet aan herinneren.

1 like

HFLE22?

Ontopic: Het idee is goed, alleen de uitvoering wat minder. Succes met het project :+1:t2:

Wat me bevreemd is dat er niemand is geweest die iets over de plaat heeft gezegd tegen je. Bijzonder.

Daar zit wat in. Zo had ik 'm nog niet bekeken.