Horlogeraadsel: Welk horloge heb ik gezien?

Goedemiddag. Vandaag kwam ik iemand tegen met een horloge om de pols, dat ik niet goed kon thuisbrengen. Maanfase, Romeinse cijfers en subdials.

Het lijkt een beetje hier op (best gelijkende Google resultaat op basis van wat zoektermen).

image

Maar dan goudkleurig, met geblauwde wijzers en de Romeinse cijfers zijn iets groter/langwerperiger dacht ik.

De merknaam bestaat uit twee woorden waarvan het eerste ongeveer twee keer zo lang is als het tweede, ik gok acht om vier letters.

Wie o wie weet wat ik gezien heb?

1 like

Wat zijn de prijzen voor de juiste oplossingen? :joy:

1 like

Patek Philippe, mag 5 om 8 ook?

Degene die hem als eerste goed raadt, krijgt een kinder Bueno en een Chup-a-chups lolly banaan-choco.

8 likes

Nee, het is echt andersom. Het is geen Patek, dat was ook mijn eerste ingeving. Volgens begint is het eerste deel van de naam met een V maar het tweede deel is veel te kort om ‘Constantin’ te kunnen zijn.

1 like

Maaruh… wil je die kopen dan?

Nee. Gewoon nieuwsgierigheid meneer Siedo.

1 like

Frederique Constant?

2 likes

Nee.

zo iets?
image
Met een V

1 like

Dan hou je die kinder bueno maar lekker zelf!

5 likes

Haha nee het zijn twee woorden. Subdial minder, lichte wijzerplaat. Geen stalen band en al helemaal geen two-tone. Verder er vanaf kan haast niet. :joy:

Doe eens niet joh. Weet je wat? Ik zal in een onbewaakt ogenblik, een stuk Epoisse tussen de achterbank van die Renault Kangoo van je drukken als we gaan borrelen.

8 likes

Linde Werdelin

Wilk Watchworks

2 likes

1 like

Tis een Trafic zonder achterbank maar wel veel ruimte :joy:

1 like

Haha ja dat horloge staat er nóg verder af. Bijna net zo ver als een ICE watch. Maar goed, laten we @Rene1 er niet met de spreekwoordelijke haren bijslepen.

Niemand?

1 like

Ik zocht op ‘lelijk horloge met ongeveer 12 letters’.

3 likes

Een AP?

Rolex Polar. Ah, wacht. Nee dat klopt natuurlijk niet. Dat zijn maar 10 letters. :upside_down_face:

1 like