Horlogeraadsel: Welk horloge heb ik gezien?

Goud en 2 sub dials:
image

3 likes

7186220gross

Kom maar door met het Japonapans klokje… Wat moet je doen???.. Daar moet je bij zijn… Gokje, gokje…en ja hoor altijd raak bij het touwtje trekken

image

Audemars en Piguet of Frederique en Constant, wellicht?

image

Ik heb nu bijna alle chrono’s met romijnse cijfers uit m’n horlogedoos hier op de foto gezet.
Zit ie er al tussen??

En waar in welke stad of dorp heb je het horloge gespot?
Misschien moeten we anders ook even het aanbod van Watch2Day gaan raadplegen.

3 likes

Ik wil net opperen dat het mogelijk een plakmerk exemplaar zou kunnen zijn dan wel een replica.

Haha, nee.

Nope. Ik zei toch dat het lastig was. :wink: Ik zat in eerste instantie nog aan F.P. Joure of Van der Gang te denken maar dat zou qua tekst ook niet moeten kunnen.

Gekke vraag maar waarom niet gewoon voorzichtig een praatje aangeknoopt met de eigenaar.
Tot op heden alleen maar blije gezichten gekregen als ik iemand aanspreek over zijn horloge, vaak ook meteen leuk gesprek.

Vraag 1: had je je bril op?
Vraag 2: Heb je het de persoon in kwestie niet gewoon gevraagd?
Vraag 3: Waarom niet?

Bonus vraag: vond je m mooi? Of wil je ons gewoon van het bier houden?

1 like

Neem Limburgse kaas als je echt wil scoren :joy:

1 like

Nee, alleen achter de PC.

Ik vond dat in de wachtkamer bij de uroloog wat ongemakkelijk. Dus alleen gekeken. Geen praatje.

1 like

@anon50762135 ik weet dat je nee zei… Maar ja, misschien vergis je je wel :grin:

1 like

Die was het niet. Echt niet. Try again.

Was iemand anders van het forum vandaag toevallig bij de uroloog en zit hij zich nu penspijn te lachen??

3 likes

Dan ben je de gene toch al voorbij. Het is niet alsof je vraagt of ie lekt of dat ie altijd hangt.

Edit: Was het een handwinder?

4 likes

De kans is ook aanwezig dat het zo’n Germasian plakmerk-horloge was, maar probeer dan maar eens precies te vinden welke van de 1000 variaties.

Neen.

Try harder. :wink:

:joy: :+1:t2:

1 like

dan blijft deze over, maar ik hoop het niet voor je ….:scream: