Horlogereis?!

Ja joh

afbeelding

De twee beste gehouden! Lekker bezig. Zit je alweer naar je volgende upgrade te kijken of is het eerst wel even welletjes?

Dat is een behoorlijke lijst. Voor elke dag van de maand een ander horloge.
Wat is je favoriete merk/horloge uiteindelijk?

1 like

Ah, o.k…

Ik geloof je. En toch hebben modellen als een Santos een bepaald stijltje, een bepaalde swag, die ik bij GS (hoe mooi ook) mis. :person_shrugging:

1 like

Wat ik onderaan die post al liet zien. Ik heb er achttien over, de rest is verkocht.

De Seiko Epson keiretsu is zwaar vertegenwoordigd. Vijf Grand Seiko’s, vier Seiko’s en één Credor. Grand Seiko is veruit mijn favoriete merk.

Daarna vind ik veel Jaeger LeCoultre mooi. Op een derde plek komt Cartier.

Ik heb geen Nomos meer, maar dat blijft toch een cool merk.

De Jaeger-LeCoultre en de GS met de (ik denk) paarse wijzerplaat zijn :heart_eyes:

1 like

Dank je!

Hij is roze. Het is de SBGW289. Er is een licht paarse die niet limited is, ik meen de 323 Kiri.

1 like

Een GS met een 44GS case in 36.5mm, 11.6mm dikte en 42.7mm lug-to-lug, is wel een droom maat. Dit maakt mij heel blij.

Toen GS de nieuwe UFA ‘collectie’ uitbracht in 37mm was ik heel blij. Eindelijk een GS in een maatvoering wat ik wil dragen. Voor mij is 38mm wel de max. Dus dat de SBGW289 bestaat, betekent dat er voor een interessanter prijsklasse wat moois te halen valt :slight_smile: